Skravletråd

Var godt å våkne hjemme i dag egentlig:):)
Nettop spist fylte horn til frokost og nesquik :D

God morgen! Her har vi hatt en deilig natt fylt med søvn.. :-) og ligger i senga enda... Herlig! Tenkte å prøve meg på en dusj, men det er noen som henger fast i puppen... :-p

Nå har Sølvi fått kallenavn av Oliver J også...Sier "di di di":P
Storebroren er jo dadda:P

God morgen! Her har vi hatt en deilig natt fylt med søvn.. :) og ligger i senga enda... Herlig! Tenkte å prøve meg på en dusj, men det er noen som henger fast i puppen... :p
Så flott:)
Her også, delvs iallefall. Litt styrete en stund der men...

Hehe da er det ikke så lett med dusj nei:P

Hehe, ja. Har mistet helt kontroll på dagene - lørdag var jeg overbevist om at vår mandag, og nå som mandag er her vet jeg det bare fordi mobilen sist det..

Her er det jeg som må velge ham for mat.. Må sette mobilen utenfor rekkevidde, ellers bare skrur jeg av alarmen og sovner :O
Oi, over han seg forbi måltider :) ?
Du er ikke alene nei :)
Aner ikke hvilken dag det er å må skikkelig tenke etter.
I tillegg så har jeg en som liker å rangle så jeg er helt vrak på morningene :eek:
Uff, våken om natta?

Men jeg syns ikke det gjør det i vår vogn... veldig dårlig demping. Tenkte ikke på det da vi kjøpte den..
Hvilken vogn?
Vi har en Mountain Buggy og Emmaljunga. MB har lufthjul, men dårlig demping. Emmaljungaen har TPUhjul(punkteringsfrie plasthjul), men demper tusen ganger bedre. Rart. En skulle tro en vogn med lufthjul trillet mindre humpete, men forskjellen er omtrent som å kjøre bil på grusvei og nylagt asfalt...

Hvilken vogn?
Vi har en Mountain Buggy og Emmaljunga. MB har lufthjul, men dårlig demping. Emmaljungaen har TPUhjul(punkteringsfrie plasthjul), men demper tusen ganger bedre. Rart. En skulle tro en vogn med lufthjul trillet mindre humpete, men forskjellen er omtrent som å kjøre bil på grusvei og nylagt asfalt...
Vi har en teutonia. Ikke hjul med luft i. Ville egentlig ha det men var så inn i granskauen dyrt å kjøpe den vogna jeg egentlig ville ha, så gikk for fjorårets teutonia fordi vi fikk den ganske billig.

hva vogn er det?
Teutonia. Husker ikke hva modellen Heter. vi gikk for den fordi den var relativt billig, og liten og lett å ta med. Men jeg var litt skeptisk til hvor bra den egentlig var, og ville egentlig ikke ha en med sånne plasthjul bare.

Teutonia. Husker ikke hva modellen Heter. vi gikk for den fordi den var relativt billig, og liten og lett å ta med. Men jeg var litt skeptisk til hvor bra den egentlig var, og ville egentlig ikke ha en med sånne plasthjul bare.
Og nå viser det seg at den ikke er så god?

Flere som bare lever i en tåke og ikke vet hvilken dag det er omtrent? Babyen kan sove 3t og når hun våkner for mat tenker jeg at spiste hun ikke nettopp!? Helt til jeg ser på klokka :p føles som 10 min, ikke 3t.

Unntaket er når jeg har begge barna alene hjemme, da snegler tiden seg avsted ;)
Hehe ja :D ikke aner jeg hvordan dag det er og ihvertfall ikke dato!

Back
Topp