Skravletråd

Ja da kan jeg tenke meg det vil være mye folk der i dag..

Vi skal passe i morgen. Ikke for å bytte eller noe - skal inn og få fikset noe på bilen...
Det er nok kaos ja :/
Men får se om jeg ikke sender inn mannen i kveld heller :p

Håper det ikke er så mye folk da :) er ikke kjekt å gå da syntes jeg :/

Ja i hagen faktisk hehe :) nok til å holde de i aktivitet i alle fall :P er ganske bratt da.. Må være litt forsiktig
Hehe, gøy det da! Men lurt å være forsiktig. Herregud jeg har hjertet i halsen når min Aker noen ganger! Han nytter ikke å si at han må være forsiktig til :D peiser bare på!

Bare håpe han våkner snart så jeg kan få i han litt mere mat før vi skal av gårde. Så kan han heller sove godt i vogna inne hos tannlegen :)
Det er planen min hvertfall :p
Håper han gjør det! Har vært veldig praktisk i alle fall :)

Flere som bare lever i en tåke og ikke vet hvilken dag det er omtrent? Babyen kan sove 3t og når hun våkner for mat tenker jeg at spiste hun ikke nettopp!? Helt til jeg ser på klokka :p føles som 10 min, ikke 3t.

Unntaket er når jeg har begge barna alene hjemme, da snegler tiden seg avsted ;)

Flere som bare lever i en tåke og ikke vet hvilken dag det er omtrent? Babyen kan sove 3t og når hun våkner for mat tenker jeg at spiste hun ikke nettopp!? Helt til jeg ser på klokka :p føles som 10 min, ikke 3t.

Unntaket er når jeg har begge barna alene hjemme, da snegler tiden seg avsted ;)
Hehe, ja. Har mistet helt kontroll på dagene - lørdag var jeg overbevist om at vår mandag, og nå som mandag er her vet jeg det bare fordi mobilen sist det..

Her er det jeg som må velge ham for mat.. Må sette mobilen utenfor rekkevidde, ellers bare skrur jeg av alarmen og sovner :O

Du er ikke alene nei :)
Aner ikke hvilken dag det er å må skikkelig tenke etter.
I tillegg så har jeg en som liker å rangle så jeg er helt vrak på morningene :o

Har akkurat pumpet - tilbydde begge puppene, men fikk inntrykket av at han slumret veldig ved det første. Fikk ut 45 ml på den, ca 10 på den andre :P

Back
Topp