Skravletråd

Nei, har ferdig deig..men ble ikke noe av - men har ryddet, måkt snø, gått tur og spist :)

De to andre har sluknet, så nå sitter jeg alene og ser jurassic parc 3 :P
Så bra :D :D flink du har vert :)

Hehe kos deg :) jeg har funnet senga å håper på at mini har sovnet for natten nå :) det hadde vert fint :) men har mine tvil :o

Da her jeg lagt meg i senga med frøkna på puppen. Der har hun forsåvidt ligget i 3 timer allerede.. ingenting annet som duger, ellers bare skriker hun. Lå litt på brystet til mannen tidligere, men.. så blir vel å ligge på puppen hele natta og. Føler det er lite optimalt, men hva pokker skal man gjøre..?

Så bra :D :D flink du har vert :)

Hehe kos deg :) jeg har funnet senga å håper på at mini har sovnet for natten nå :) det hadde vert fint :) men har mine tvil :o
Håper han sovet godt videre :)

Min har våknet, men er litt sånn inn og ut av søvn :p
God natt ^^

Da her jeg lagt meg i senga med frøkna på puppen. Der har hun forsåvidt ligget i 3 timer allerede.. ingenting annet som duger, ellers bare skriker hun. Lå litt på brystet til mannen tidligere, men.. så blir vel å ligge på puppen hele natta og. Føler det er lite optimalt, men hva pokker skal man gjøre..?
Ønsker deg en god natt og lykke til - håper hun sovner og lar deg sover litt og :)

Så sinnsykt tannverk jeg fikk :(

Men ikke rart da. Jeg skulle jo ha vert tilbake med den tanna mi noen uker etter fødsel men jeg har glemt det ut oppi alt det styret son har hvert :(

Må nok ringe i morgen å håpe på time kjapt :(
Oisann.. Må nok gjøre det ja! God bedring!

Åå! Men rister det mer i en pulk enn i en vogn med plasthjul på brostein feks? (Fikk litt noia jeg nå, for syns ofte at vogna vår rister så ille. På snøføre idag og...)

Vet ikke, men har aldri lest det er farlig i vogn? Det fjærer sikkert mer i vogn så det demper?

Vi har sett film.. Everest. Jeg skal ikke klatre på det fjellet noen gang!

Lille ville ikke sove.. Håper nå at han fortsatt sovet hvis jeg legger ham ned

Back
Topp