Nei seff ikke.Ja jeg har paracett.
Ja, med alt som har sjedd så var det ikke akkurat en tann jeg tenkte på. Før nå :/ bah.
Håpe paracet hjelper litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei seff ikke.Ja jeg har paracett.
Ja, med alt som har sjedd så var det ikke akkurat en tann jeg tenkte på. Før nå :/ bah.
Men sovnet heldigvis til sluttDet sjønner jeg godt :/
Det verste har heldigvis gitt seg.. Bare prøve å la være å tygge der.Nei seff ikke.
Håpe paracet hjelper litt
Hehe nei det er ikke bare bareMen sovnet heldigvis til slutt![]()
Ikke bare med 2 små og være alenemamma![]()
Glad gubben vanligvis er her jeg![]()
huff ja...god bedriingDet verste har heldigvis gitt seg.. Bare prøve å la være å tygge der.
Elsker detLiker å måke snø jeg![]()
jupp. var du lenge alene?Hehe nei det er ikke bare bare
Det vet jeg godt![]()
Nei, har ferdig deig..men ble ikke noe av - men har ryddet, måkt snø, gått tur og spistFra bunnen eller?
Takkhuff ja...god bedriing
Nesten 3 årjupp. var du lenge alene?
Så braNei, har ferdig deig..men ble ikke noe av - men har ryddet, måkt snø, gått tur og spist![]()
De to andre har sluknet, så nå sitter jeg alene og ser jurassic parc 3![]()
det tviler jeg ikke på etter hva jeg har hørt om han.Nesten 3 årmen det var lettere å være alene med de enn å være sammen med faren deres
![]()
Håper han sovet godt videreSå bra![]()
flink du har vert
Hehe kos degjeg har funnet senga å håper på at mini har sovnet for natten nå
det hadde vert fint
men har mine tvil
![]()
Ønsker deg en god natt og lykke til - håper hun sovner og lar deg sover litt ogDa her jeg lagt meg i senga med frøkna på puppen. Der har hun forsåvidt ligget i 3 timer allerede.. ingenting annet som duger, ellers bare skriker hun. Lå litt på brystet til mannen tidligere, men.. så blir vel å ligge på puppen hele natta og. Føler det er lite optimalt, men hva pokker skal man gjøre..?
Oisann.. Må nok gjøre det ja! God bedring!Så sinnsykt tannverk jeg fikk![]()
Men ikke rart da. Jeg skulle jo ha vert tilbake med den tanna mi noen uker etter fødsel men jeg har glemt det ut oppi alt det styret son har hvert![]()
Må nok ringe i morgen å håpe på time kjapt![]()
Har dere akemuligheter rett utafor huset?
Åå! Men rister det mer i en pulk enn i en vogn med plasthjul på brostein feks? (Fikk litt noia jeg nå, for syns ofte at vogna vår rister så ille. På snøføre idag og...)