Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Youghert ? :/ det har jeg aldri hørt omohh den er ikke dum. og enda bedre med yougurt til![]()
Håper detDer sovna han håper jeg...
Åå! Men rister det mer i en pulk enn i en vogn med plasthjul på brostein feks? (Fikk litt noia jeg nå, for syns ofte at vogna vår rister så ille. På snøføre idag og...)+ ristingen tror jegkan få hjernerystelse
![]()
Har dere akemuligheter rett utafor huset?Nå er mannen og guttene ute og aker og måker![]()
Ja, ble det! Og ja, man må jo det! Vet jo aldri hvor mye snø man får i løpet av vintersesongen så må jo bare skyndte seg å nyte detHehe, da ble det ekstra gavemå jo bare utnytte dagene det faktisk er snø
![]()
Nei, det er nok ikke det. Får bare vente til neste vinter eventueltHøh. Jeg aner ikke jeg :/ trodde de var varme å hode. Nå skal det sies at jeg ikke kan gå på ski å dermed ikke har peiling heller :/
Men er ikke noen som kan passe på han litt?![]()
Som dip. Naturell yougurtYoughert ? :/ det har jeg aldri hørt om![]()
Måtte ta med meg snuppa opp...hun hengende på ene armen og i puppen...og han skulle holde andre hånda mens jeg sang trollmor har lagt sine ellve små troll...Håper det![]()
Huff så trasig. synd du glemte det.Så sinnsykt tannverk jeg fikk
Men ikke rart da. Jeg skulle jo ha vert tilbake med den tanna mi noen uker etter fødsel men jeg har glemt det ut oppi alt det styret son har hvert
Må nok ringe i morgen å håpe på time kjapt![]()
Hvor har dere vært?Godt å være hjemme igjen i grunn![]()
Hmm spennendeSom dip. Naturell yougurt
Hehe så herligMåtte ta med meg snuppa opp...hun hengende på ene armen og i puppen...og han skulle holde andre hånda mens jeg sang trollmor har lagt sine ellve små troll...![]()
Hytten, 1t. fra bergen sentrum bareHvor har dere vært?
Joda, men sliten i begge armene nåHehe så herlig![]()
Ja jeg har paracett.Huff så trasig. synd du glemte det.
Håper du får time straks.
Har du noe smertestillende ?
Må prøve. godtHmm spennende![]()
Det sjønner jeg godt :/Joda, men sliten i begge armene nå![]()
Han skulle jaggu bruke lang tid på å sovne i kveld.