Skravletråd

Ja. Men godt å ha det gjort å :) nå sitter jeg bare å sløver å ser på middagen :p barna har besøk og spiller å sambo å mini sover :p

Ja veldig, og godt å få satt ned rumpa etterpå kan jeg tenke meg :)

Jeg begynte på middagen men ble "tilkalt" som madrass hehe.. Så nå kommer jeg visst ingen vei med den.

Jepp, endelig snø! Sendte storebror ut for å leke med nabogården, tok ikke lange tid før de kom å spurte om å få komme inn. Svarte at dem kunne være ute å leke en stund først. Og hva gjorde de da? Gikk inn til naboen såklart! :P Makan! :O :D Men nå skal vi ut alle 4. Tanken oss vogn og rattkjelke og gå bort på Låby :P Der er det en bakke vet jeg :)
Haha det samme kunne lett skjedd her :P

Ja veldig, og godt å få satt ned rumpa etterpå kan jeg tenke meg :)

Jeg begynte på middagen men ble "tilkalt" som madrass hehe.. Så nå kommer jeg visst ingen vei med den.
Da er det ekstra deilig ja å ikke minst fortjent :D
Hehe det er typisk :o mini sovna heldigvis på faren her :p

Søkte på pulk og fant ut at det kun er anbefalt fra 6 mnd alder. Er det pga at det er vanskelig å holde varmen i pulk? Vanskeligere enn vogn liksom? Hmm..
+ ristingen tror jeg :) kan få hjernerystelse :o

Hva koster kjolene da? Er jo ikke det billigste merket, men ull holder jo lenge og kan brukes til evt søsken eller selges/gis bort :)
Bare husk å legge det i pose hvis det skal ligge en stund, vi har fått sånne små hull i noe av vårt :o må vel være møll eller noe, men jeg har aldri sett noen av de :o

Hva koster kjolene da? Er jo ikke det billigste merket, men ull holder jo lenge og kan brukes til evt søsken eller selges/gis bort :)
Men får holde med den ene. Fikk jo så mye annet.
Og ikke lenge til dåp heller.
500tror jeg...men får jo billigere nå på salg.

Jeg skal lage riskrem etterpå også :) hadde mer kremfløte så da må jeg dessverre bruke den opp :P :D

Back
Topp