Så braSå fikk storebror testa den nye vinterbuksa ogsåsatt som et skudd
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
Ja. Men godt å ha det gjort ånå sitter jeg bare å sløver å ser på middagen
barna har besøk og spiller å sambo å mini sover
![]()
Haha det samme kunne lett skjedd herJepp, endelig snø! Sendte storebror ut for å leke med nabogården, tok ikke lange tid før de kom å spurte om å få komme inn. Svarte at dem kunne være ute å leke en stund først. Og hva gjorde de da? Gikk inn til naboen såklart!Makan! :O
Men nå skal vi ut alle 4. Tanken oss vogn og rattkjelke og gå bort på Låby
Der er det en bakke vet jeg
![]()
Da er det ekstra deilig ja å ikke minst fortjentJa veldig, og godt å få satt ned rumpa etterpå kan jeg tenke meg![]()
Jeg begynte på middagen men ble "tilkalt" som madrass hehe.. Så nå kommer jeg visst ingen vei med den.
+ ristingen tror jegSøkte på pulk og fant ut at det kun er anbefalt fra 6 mnd alder. Er det pga at det er vanskelig å holde varmen i pulk? Vanskeligere enn vogn liksom? Hmm..
Det hørtes veldig godt ut! Kjenner jeg må ha fløtegratinerte poteter en dag snartMiddelhavs marinert kalkunfilet med fløtegratinerte poteter![]()
Hva er arvekylligDet blir
Arvekylling
Nakkekoteletter
Fiskeboller
Kalkun
Taco
Taco snurrer
Å så tror jeg det blir svinefilet på søndagenskal ha min side av familien her på middag så det er ikke helt bestemt enda
![]()
Nam jaÅååh namme![]()
Bare husk å legge det i pose hvis det skal ligge en stund, vi har fått sånne små hull i noe av vårtHva koster kjolene da? Er jo ikke det billigste merket, men ull holder jo lenge og kan brukes til evt søsken eller selges/gis bort![]()
![]()
Åhhh hjelpe meg så deiligMiddelhavs marinert kalkunfilet med fløtegratinerte poteter![]()
Så braSå bradet gjorde den heldigvis her å
![]()
Får bare vente til de kommer inn jegDa er det ekstra deilig ja å ikke minst fortjent
Hehe det er typiskmini sovna heldigvis på faren her
![]()
MhmSå bra![]()
Men får holde med den ene. Fikk jo så mye annet.Hva koster kjolene da? Er jo ikke det billigste merket, men ull holder jo lenge og kan brukes til evt søsken eller selges/gis bort![]()
Mmm jaOh så godt![]()
Grei unnskyldningJeg skal lage riskrem etterpå ogsåhadde mer kremfløte så da må jeg dessverre bruke den opp
![]()
![]()
Det er skikkelig nammeDet hørtes veldig godt ut! Kjenner jeg må ha fløtegratinerte poteter en dag snart![]()