nok av gaver å rydde i vil jeg tro?hihiSlappe av, rydde i gaver og vaske klær og forberede pakking til hytta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nok av gaver å rydde i vil jeg tro?hihiSlappe av, rydde i gaver og vaske klær og forberede pakking til hytta![]()
Ligger allerede litt, var sånn jeg så det (uten linser)oh så gøy! blir det nok til at det legger seg tror du?
snør visst i Bergen også nå. håper det ligger til vi er hjemme
er dere skimennesker?Ligger allerede litt, var sånn jeg så det (uten linser)
La oss håpe det holder seg litt nå![]()
haha ja klarte ikke la være og nå går det ja...trenger ike vinne og har i grunn ikke det som mål...men så høyt konkurannseinnstingt...så må liksom klare målet hahaBare noen få dager igjen nå, så kjører update - tipper du klarer 3000 ingen utløpet av mnd jeg, Synnøve![]()
Ååå janok av gaver å rydde i vil jeg tro?hihi
megder med klær her. tror snuppa fikk bare 10 kjoler likso heheÅåå ja![]()
Ja, blir greit når tarmene er ferdig utvikletGleder meg til det mage/luft styret er over ja. Stakkars små![]()
Sambo her er veldig flinkikke så mye på natt egentlig, men det er greit
er ko vanligvis puppen som er løsningen
![]()
Nei, om noe så er jeg et akebrettmenneskeer dere skimennesker?
ja håper det!
Hehehaha ja klarte ikke la være og nå går det ja...trenger ike vinne og har i grunn ikke det som mål...men så høyt konkurannseinnstingt...så må liksom klare målet haha
Hehe høres ut som megNei, om noe så er jeg et akebrettmenneskemen elsker snø ^-^
Synes det er så fint ute da![]()
Hehekunne sikkert ha fått inn flere poster om kvelden, men har prioritert avslapp med mannen må som han har ferie
Litt spent på hva som blir i januar, jeg![]()
Mannen er visst også god - sies det? På de snart 5 årene vi har vært sammen har jeg ikke sett han stå på ski en eneste gang ^^Hehe høres ut som megmen mannen er veldig god både på langrenn og slålom...men nå er han stått på dette siden han var 2år også
ja nydelig![]()
Høres lurt ut - greit å ha noe å styre med daHøres ut som rett prioritering![]()
Her har han vært for opptatt for meg, så da har jeg heller skravla.![]()
Da må du jo sjekke opp i detMannen er visst også god - sies det? På de snart 5 årene vi har vært sammen har jeg ikke sett han stå på ski en eneste gang ^^
Yes daHøres lurt ut - greit å ha noe å styre med dafordelen med mobil, lett når de små bruker oss som madrass
![]()
Hehe, vel han snakket mye om at det blir skiturer når plutten blir stor nok til å kunne bli med - får se.Da må du jo sjekke opp i det![]()
YesHehe, vel han snakket mye om at det blir skiturer når plutten blir stor nok til å kunne bli med - får se.
Inntil videre holder jeg meg til akebretthvis snøen holder seg, så får jeg se om jeg ikke får tatt med meg niese og nevø ut
![]()
Er snakk om at vi kan arve den til søstra hans. Minste det et blitt 7,så en stund siden den ble bruktYesHøres ut som en god plan. Kan jo få dere pulk!
![]()
Ja, akebrett er tryggest spør du meg![]()
Så koseligHer går det i blekkulf på tv![]()