Skravletråd

oh så gøy! blir det nok til at det legger seg tror du?
snør visst i Bergen også nå. håper det ligger til vi er hjemme
Ligger allerede litt, var sånn jeg så det (uten linser) :P

La oss håpe det holder seg litt nå :)

Bare noen få dager igjen nå, så kjører update - tipper du klarer 3000 ingen utløpet av mnd jeg, Synnøve :p
haha ja klarte ikke la være og nå går det ja...trenger ike vinne og har i grunn ikke det som mål...men så høyt konkurannseinnstingt...så må liksom klare målet haha

Gleder meg til det mage/luft styret er over ja. Stakkars små :(

Sambo her er veldig flink :) ikke så mye på natt egentlig, men det er greit :D er ko vanligvis puppen som er løsningen :P
Ja, blir greit når tarmene er ferdig utviklet :)

haha ja klarte ikke la være og nå går det ja...trenger ike vinne og har i grunn ikke det som mål...men så høyt konkurannseinnstingt...så må liksom klare målet haha
Hehe :) kunne sikkert ha fått inn flere poster om kvelden, men har prioritert avslapp med mannen må som han har ferie ;)

Litt spent på hva som blir i januar, jeg :)

Nei, om noe så er jeg et akebrettmenneske :p men elsker snø ^-^

Synes det er så fint ute da :)
Hehe høres ut som meg:P men mannen er veldig god både på langrenn og slålom...men nå er han stått på dette siden han var 2år også:P

ja nydelig:D

Hehe :) kunne sikkert ha fått inn flere poster om kvelden, men har prioritert avslapp med mannen må som han har ferie ;)

Litt spent på hva som blir i januar, jeg :)

Høres ut som rett prioritering;)
Her har han vært for opptatt for meg, så da har jeg heller skravla. :P

Hehe høres ut som meg:P men mannen er veldig god både på langrenn og slålom...men nå er han stått på dette siden han var 2år også:P

ja nydelig:D
Mannen er visst også god - sies det? På de snart 5 årene vi har vært sammen har jeg ikke sett han stå på ski en eneste gang ^^

Da må du jo sjekke opp i det:P
Hehe, vel han snakket mye om at det blir skiturer når plutten blir stor nok til å kunne bli med - får se.

Inntil videre holder jeg meg til akebrett :) hvis snøen holder seg, så får jeg se om jeg ikke får tatt med meg niese og nevø ut :)

Hehe, vel han snakket mye om at det blir skiturer når plutten blir stor nok til å kunne bli med - får se.

Inntil videre holder jeg meg til akebrett :) hvis snøen holder seg, så får jeg se om jeg ikke får tatt med meg niese og nevø ut :)
Yes :) Høres ut som en god plan. Kan jo få dere pulk!:)

Ja, akebrett er tryggest spør du meg:P

Yes :) Høres ut som en god plan. Kan jo få dere pulk!:)

Ja, akebrett er tryggest spør du meg:P
Er snakk om at vi kan arve den til søstra hans. Minste det et blitt 7,så en stund siden den ble brukt :p

Enig- har balanse som selv Bambi kan overgå, lettere da å sitte på noe når det er så glatt :)

Back
Topp