<3 <3yes oldeforeldre til ungene.
hun blir 89år og han 90år. gifta seg ung og holdt sammen i alle år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
<3 <3yes oldeforeldre til ungene.
hun blir 89år og han 90år. gifta seg ung og holdt sammen i alle år
Oj! Imponerendeveldig mange! og 70års bruluppsdag også visst
Hehe, kan ikke være spesielt sjenert neiNei, det er nå jaggu helt sikkert! Amming er ikke helt mi greie på noen måter, men her sitter jeg nå.. Med puppene ute til hele døgnets tider og på plasser jeg aldri trodde jeg skulle "blotte" meg... Men, holder jeg ut til 3-4 mnd er jeg kjempe fornøyd! Alt annet er en "bonus" ... I mine øyne..
6 mnd eller mer ser jegVi har også pulk
men det er for tidlig nå. tenker rundt halvt år. Fare for hjernerystelse. vanskeligere å regulere temp. kaldt og varmt der nede.
Ja det er helt fantastiskOj! Imponerende![]()
Okei da var jeg ikke på bærtur. bra6 mnd eller mer ser jeg![]()
Ikke dårligJa det er helt fantastisk![]()
Oldeforeldre til ungene. Han fyller 90år i feb og hun blir 89år
Og de er temmelig så spreke også. Han kjører bil og spiller fotball. Hun går på trening og til frisør hver 14. dagIkke dårlig
Eneste vi har igjen der er bestemoren til mannen - hun ble 90 i august![]()
Oj! Så bra! Vi får håpe at vi alle er like spreke som eldreOg de er temmelig så spreke også. Han kjører bil og spiller fotball. Hun går på trening og til frisør hver 14. dag
HeheJa, prøver å stå opp litt før, men noen ganger må jeg bare sove når han soverble litt vel ambisiøs på morgenen her og satte en rundstykkedeig. Den har nå heva i en evighet
![]()
Koslig med pappabesøk ja <3
Fikk masse fint! B.l.a pulk, bæremeis og masse ullog enda har vi igjen endel gaver til julaften nr 2 med nevøen min
![]()
Hva fikk dere?
Vi har ikke vippestol for nyfødt, så han får bare sitte noen minutter i gangenmen han liker det!
her er vi fortsatt på hytta.
kommet mer snø.
hatt deilig felles fam. frokost.
torsk til middag i dag.
ellers er det utelek og aking det går i her.
Ja, ble tilsluttHehefikk du laget dem?
Vet ikke merket. Vi fikk den av en kollega av samboSå gøymasse fint!
Hvilken vippestol har dere?
ja det hadde vært fantastisk!Oj! Så bra! Vi får håpe at vi alle er like spreke som eldre![]()
takk for det!Kose dere i snøen![]()
Hihi bra daJa, ble tilslutt![]()
OkVet ikke merket. Vi fikk den av en kollega av sambo![]()