Skravletråd

Hehe :)

Rart hvor mye det kan bli når man venter. På juleaften så fikk han kun mme, så måtte pumpe når gjestene var gått. Fikk ut 120 på ene og 80ml på den andre :O

Men da hadde det gått 9 timer siden siste pupping
Egentlig litt greit å få et sånt påfyll syns jeg. Av og til blir jeg litt usikker på om jeg har litt lite melk :/ og fremdeles syns jeg det kan være vondt å amme :(

Egentlig litt greit å få et sånt påfyll syns jeg. Av og til blir jeg litt usikker på om jeg har litt lite melk :/ og fremdeles syns jeg det kan være vondt å amme :(
Blir ikke helt lik på det nei.. Prøvde i går etter amming som du nevnte - da fikk jeg innser 20ml :P

åhh så kjekt . når reiser dere dit?
Tror det blir på kvelden den 29. :) vi skal ha ekstra juleaften den dagen sammen med nevøen min (han er hos sin mor nå). Så kjører vi på hytta etterpå :D

Har forresten kommet litt snø her også! Hadde ikke stått opp enda da jeg skrev i sted :P

Hei hei :) håper dere har sovet godt :)

vi sov veldig bra! Hun sovna på meg på kvelden, fikk en pupp i 22-tiden og vippa henne oppi egen seng da vi la oss og da sov hun der til kvart på 4 :) så kom hun oppi til meg og spiste rundt 6 igjen og mat/opp ca 10 :) jeg sto opp før og dusja og sånn :)
Nå har jeg rydda masse, får besøk om ikke så lenge.

Hei hei :) håper dere har sovet godt :)

vi sov veldig bra! Hun sovna på meg på kvelden, fikk en pupp i 22-tiden og vippa henne oppi egen seng da vi la oss og da sov hun der til kvart på 4 :) så kom hun oppi til meg og spiste rundt 6 igjen og mat/opp ca 10 :) jeg sto opp før og dusja og sånn :)
Nå har jeg rydda masse, får besøk om ikke så lenge.
Hei :)

Så hærlig med en god natt :) flinke snuppa di :)

Jeg har også sovet godt. Pappan tok en flaskemating, så da ble det litt mer sammenhengende søvn på meg :D deilig :) amma ca kl 22 (flaske kl 01), va 02.30, 05, 07.30 og 10.45 :) da sto jeg opp og lille sov en time til i senga :D

Hei :)

Så hærlig med en god natt :) flinke snuppa di :)

Jeg har også sovet godt. Pappan tok en flaskemating, så da ble det litt mer sammenhengende søvn på meg :D deilig :) amma ca kl 22 (flaske kl 01), va 02.30, 05, 07.30 og 10.45 :) da sto jeg opp og lille sov en time til i senga :D

Ja det var godt :D

Åh så bra du fikk noen flere timer sammenhengende!
Veldig fint å kunne stå opp litt før babyen syns jeg :D i alle fall når man har en baby som er limt til puppen store deler av dagen :P

Back
Topp