Skravletråd

Ingen planer! Deilig! Vi skal bare kose oss hjemme etter to hele dager med besøk hos familie. Se igjennom gavene og teste babygymmen tassen fikk :) har din begynt å bruke det?

Da er det godt å ta det med ro ja! Vi får besøk av pappa men det blir bare koselig og rolig tenker jeg :)

Fikk han mye fint? Vi har ikke begynt å bruke babygym ennå, men tar den nok snart frem. Hun liker vippestolen da! :)

Ja det var godt :D

Åh så bra du fikk noen flere timer sammenhengende!
Veldig fint å kunne stå opp litt før babyen syns jeg :D i alle fall når man har en baby som er limt til puppen store deler av dagen :P
Ja, prøver å stå opp litt før, men noen ganger må jeg bare sove når han sover :P ble litt vel ambisiøs på morgenen her og satte en rundstykkedeig. Den har nå heva i en evighet :P

Da er det godt å ta det med ro ja! Vi får besøk av pappa men det blir bare koselig og rolig tenker jeg :)

Fikk han mye fint? Vi har ikke begynt å bruke babygym ennå, men tar den nok snart frem. Hun liker vippestolen da! :)
Koslig med pappabesøk ja <3

Fikk masse fint! B.l.a pulk, bæremeis og masse ull :D og enda har vi igjen endel gaver til julaften nr 2 med nevøen min :)

Hva fikk dere?

Vi har ikke vippestol for nyfødt, så han får bare sitte noen minutter i gangen :) men han liker det!

Tror det blir på kvelden den 29. :) vi skal ha ekstra juleaften den dagen sammen med nevøen min (han er hos sin mor nå). Så kjører vi på hytta etterpå :D

Har forresten kommet litt snø her også! Hadde ikke stått opp enda da jeg skrev i sted :p
høres veldig koselig ut!
oohh kos da! ut å ake da hehe

Hei hei :) håper dere har sovet godt :)

vi sov veldig bra! Hun sovna på meg på kvelden, fikk en pupp i 22-tiden og vippa henne oppi egen seng da vi la oss og da sov hun der til kvart på 4 :) så kom hun oppi til meg og spiste rundt 6 igjen og mat/opp ca 10 :) jeg sto opp før og dusja og sånn :)
Nå har jeg rydda masse, får besøk om ikke så lenge.
høres jo veldig bra ut.
kose dere med besøk

Så bra det fungerer! Jammen ikke bare bare dette ;)

Nei, det er nå jaggu helt sikkert! Amming er ikke helt mi greie på noen måter, men her sitter jeg nå.. Med puppene ute til hele døgnets tider og på plasser jeg aldri trodde jeg skulle "blotte" meg... Men, holder jeg ut til 3-4 mnd er jeg kjempe fornøyd! Alt annet er en "bonus" ... I mine øyne..

Jaa :) og så fikk vi pulk i julegave!! Er han for liten for det enda? Hmm.. Må google :p
Vi har også pulk:D
men det er for tidlig nå. tenker rundt halvt år. Fare for hjernerystelse. vanskeligere å regulere temp. kaldt og varmt der nede.

Back
Topp