Skravletråd

Har en frk. Vilikkesove idag :p spist og spist og duppet av litt men men :p har flaskebarn økedøgn?

Nå serverte hun den bleia, satser på hun finner roen snart :p

Har en frk. Vilikkesove idag :p spist og spist og duppet av litt men men :p har flaskebarn økedøgn?

Nå serverte hun den bleia, satser på hun finner roen snart :p
De har så absolutt økedøgn :)

Jeg synes det er rart med en baby akkurat på gjennomsnittet vektmessig :) storesøster var alltid stor for alderen, lå langt over linjene lengdemessig. Nå er ikke lille her målt i cm siden fødselen da (skal ikke måles før hun er 3 mnd) så kan hende hun er lang hun og, men tror egentlig ikke det siden hun bruker 56 og er 6+6 uker. Men var lengre enn storesøster ved fødsel. Pappaen er 188cm så de har litt å slekt på.

Fikk igjen for at han sov sånn i går natt og på dagtid - godt sirkuset gående fra kl 19 til nå - han har jo duppet litt av innimellom, men ikke mer enn 30min av gangen.

Satser på at han sover nå

Rart ikke storebror har våknet enda, trodde han skulle våkne tidlig idag siden han gledet seg sånn :p

Hei og god jul alle :) ligger i senga og ammer. Gleder oss til å stå opp, bestemor kom med julestrømper (selvfølgelig er de fra nissen da) i går ;)

Ja, ei vanlig natt :) lillegutt våkner med 2-3 timers mellomrom og det er bra for da slipper jeg å vekke han :)
Veldig helt å slippe det, ja. Prøvde i 6 tiden, men da var han ikke interessert.

Nå fikk jeg han til å ta ene, så bleieskift før jeg presenterte nr 2 - det ut til at han har sovnet igjen :P

Veldig helt å slippe det, ja. Prøvde i 6 tiden, men da var han ikke interessert.

Nå fikk jeg han til å ta ene, så bleieskift før jeg presenterte nr 2 - det ut til at han har sovnet igjen :P
Hehe trøttis :) hvordan går det med vekta?
lurer på om min sovner når han er ferdig nå.. Hadde vært greit med litt tid alene :)

Back
Topp