Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har så absolutt økedøgnHar en frk. Vilikkesove idagspist og spist og duppet av litt men men
har flaskebarn økedøgn?
Nå serverte hun den bleia, satser på hun finner roen snart![]()
Fikk igjen for at han sov sånn i går natt og på dagtid - godt sirkuset gående fra kl 19 til nå - han har jo duppet litt av innimellom, men ikke mer enn 30min av gangen.
Satser på at han sover nå
Han sovnet endelig ca 30min etter jeg skrev innlegget - sov til nå, så skal ikke klageOi, såpass! Håper han sover godt nå da...
Så deilig daSov helt til nådeilig julepresang
![]()
God julGod jul![]()
Fått sovet litt for det braker løs?God jul![]()
Hehe - overtent?Rart ikke storebror har våknet enda, trodde han skulle våkne tidlig idag siden han gledet seg sånn![]()
Ja, ei vanlig nattFått sovet litt for det braker løs?
Sovna sent kanskje? Ååå, det blir en spennende dag for hanRart ikke storebror har våknet enda, trodde han skulle våkne tidlig idag siden han gledet seg sånn![]()
Veldig helt å slippe det, ja. Prøvde i 6 tiden, men da var han ikke interessert.Ja, ei vanlig nattlillegutt våkner med 2-3 timers mellomrom og det er bra for da slipper jeg å vekke han
![]()
Hehe trøttisVeldig helt å slippe det, ja. Prøvde i 6 tiden, men da var han ikke interessert.
Nå fikk jeg han til å ta ene, så bleieskift før jeg presenterte nr 2 - det ut til at han har sovnet igjen![]()