Skravletråd

Så koselig! Vi skal også levere noen gaver :) må nok innom matbutikken og :o og når vi kommer hjem fra julelunsj blir det grøt og pynte juletre :D

Har pakket inn masse gaver nå :)
Sender sambo på matbutikken jeg :P
Koselig med grøt og pynting av tre ☺️ ikke juletre her.. Kanskje når tassen blir større :D

Har flere gaver å pakke inn, men må ha en pause :p skal også dra om ikke så lenge.. Skal være på besøk kl 2. Heller ikke lett å pakke inn gavene til storebror når han er i stua! Så det får tas senere :)
kose dere masse i besøk

så flinke. skikkelig fine jo.
hva film skal dere se?
godt hun også er feberfri
Takk :)

Det ble en delfin film på viaplay..

Hun er ikke helt i form enda :/ men får se nå ved neste måling. Å i kveld .. Krysser alt jeg har.

Men mistenker det er mye glede å inni her.. Hun gleder seg sånn til i morgen :) å er litt lik meg i den alderen så gledet meg så mye at jeg ble faktisk syk :p

Takk :)

Det ble en delfin film på viaplay..

Hun er ikke helt i form enda :/ men får se nå ved neste måling. Å i kveld .. Krysser alt jeg har.

Men mistenker det er mye glede å inni her.. Hun gleder seg sånn til i morgen :) å er litt lik meg i den alderen så gledet meg så mye at jeg ble faktisk syk :p
håpe neste måling viser feberfri, men men ...viktigste er at formen er nogelunde.

ja hihi helt sikkert. herlig..

Back
Topp