Sender sambo på matbutikken jegSå koselig! Vi skal også levere noen gavermå nok innom matbutikken og
og når vi kommer hjem fra julelunsj blir det grøt og pynte juletre
![]()
Har pakket inn masse gaver nå![]()
Koselig med grøt og pynting av tre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender sambo på matbutikken jegSå koselig! Vi skal også levere noen gavermå nok innom matbutikken og
og når vi kommer hjem fra julelunsj blir det grøt og pynte juletre
![]()
Har pakket inn masse gaver nå![]()
hehe sweetLært meg å gjenkjenne ansiktsuttrykket han har når han skal til å bæsje![]()
så flinke. skikkelig fine jo.Dagens produksjon fra oss : Vis vedlegget 152353
Nå blir det film heller
Heldigvis var det ikke mer feber i dag morreshåper det holder seg slik
![]()
lik som brødristeren. fra dualitHihi får håpe dethvordan er det?
hehe spennende. her får det ståLitt spent på om lillegutt lar juletreet stå i fred jeg![]()
kose dere masse i besøkHar flere gaver å pakke inn, men må ha en pauseskal også dra om ikke så lenge.. Skal være på besøk kl 2. Heller ikke lett å pakke inn gavene til storebror når han er i stua! Så det får tas senere
![]()
8 grader her. overskyet. regner på og avHer er sol og 4 grader. Ikke snø her heller nei. Bare Nordnorge som har snø kanskje?
Takkså flinke. skikkelig fine jo.
hva film skal dere se?
godt hun også er feberfri
oh yes tradisjon detSkal dere se grevinnen og hovmesteren i kveld? Vi må liksom se den hehe![]()
åhhh bahhh så kjipt!Åååh sambo har klart å rote vekk den ene julegaven :/ ett gavekort på 300 :/
Jaåhhh bahhh så kjipt!
lov å håpe hihiHaha javi skal på fjellet nyttårsaften og håper på snø da ihvertfall
![]()
håpe neste måling viser feberfri, men men ...viktigste er at formen er nogelunde.Takk
Det ble en delfin film på viaplay..
Hun er ikke helt i form enda :/ men får se nå ved neste måling. Å i kveld .. Krysser alt jeg har.
Men mistenker det er mye glede å inni her.. Hun gleder seg sånn til i morgenå er litt lik meg i den alderen så gledet meg så mye at jeg ble faktisk syk
![]()
ja håper det!Jahåper virkelig han finner det når han kommer hjem
spagetti carbonara på hyttenHva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det rester fra spagetti lasagnen![]()
Middag hos svigersHva skal dere ha til middag i dag?
Her blir det rester fra spagetti lasagnen![]()
Oh nammmspagetti carbonara på hytten