Skravletråd

Ja, når de først liker det da gjelder det å alltid gjøre hvor de er :p høyt og lavt, og opp og ut i vannet igjen. Blir koselig å ha dem på søskensvømming!

Her venter jeg uansett på at denne hersens renselsen skal ta slutt...
ja gleder oss til det. da blir det etermiddag da så tar vi en unge hver hehe. tar ikke de alene på svømming:P

hehe ja...det tar tid det der:P

Ligger hun i egen seng eller?
Nei, eller, noen ganger :) men i går kveld var hun så våken og ville ikke legge seg. Da vi var på stua var hun ikke grinete men da vi gikk opp for å legge oss ville hun ikke og bare gråt selv om hun lå sammen med meg. Men tror egentlig hun var litt overtrøtt for da jeg gikk litt rundt med henne i stua sovna hun så kunne jeg vippe henne over i senga etterpå hehe :)

Gutten min er ett sovedyr - hadde ikke stått opp for mat engang - jeg som er og henter ham igjen.

Men fant ham i egen seng, med hodet andre veien :o har vist vært utrolig ila natten og mannen vært oppe og trøstet uten at jeg har fått det med meg :O
Hehe wops :) hvor ofte vekker du?

God morgen :) har alle det bra? Enn at det er julaften i morgen :D

Vi har sovet ganske godt i natt etter endel gråting og mageknip i går kveld. Etter kl 03.00 har lille sovet på brystet mitt fordi jeg leste den utrolig triste tråden om Nickolas <3

god morgen søte du...
pynta snuppa med kjolen i dag;):D
alt fint her.
pakker, bakt rundstykker og reiser etter oj har hvilt.

huff ja det er så tragisk:(:angel5

jeg håper jeg får vannkokeren jeg har ønsket meg i morgen hihi

Mornings :) her er huset vasket på morgenkvisten :) nå sover lillegutt og etter det skal vi på julelunsj. Hva med dere?
Åå hooii :) flinke dere er :D

Ska få i den gaven jeg glemte i går :P
Pakke inn gaver og levere noen av de :) jeg besøker alltid faddere og gudforeldre på lillejulaften, så det skal vi i dag også :D

ingen snø der nå faktisk. kan ikke huske en jul der uten..så litt rart men men. kan håpe det kommer,men tviler:p
Så på nyhetene i går at det var nedbørsrekord i Bergen :P her er det 8 varmegrader og grønn plen ut :/ ingen julestemning akkurat.

God morgen :) har alle det bra? Enn at det er julaften i morgen :D

Vi har sovet ganske godt i natt etter endel gråting og mageknip i går kveld. Etter kl 03.00 har lille sovet på brystet mitt fordi jeg leste den utrolig triste tråden om Nickolas <3
God morgen :)

Fikk ikke sove etter at jeg leste innlegget om Nicolas :/ ble liggende og se på plutten, som om det skulle kunne beskytte ham ><

Back
Topp