Ah typisk.. Ta det i morgen da?Huska det ikke før vi var hjemme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah typisk.. Ta det i morgen da?Huska det ikke før vi var hjemme![]()
hehe ja...er nok det mest fornuftige det...Men er fortsatt en sjans å ta da. .Men kan jo absolutt bli fint uansett! Jeg tror nok likevel jeg ville ventet hadde jeg vært deg, men..
![]()
kvikk lunsj var på min toppliste før...men tåler den jo ike nåFavoritten min er helt klart kvikk lunsj da!Hadde en periode for noen år siden hvor jeg spiste kvikk lunsj omtrent hver dag! :O Så kommer firkløver på plass nr to
![]()
Vært en lang dag?Luften min har forsvunnethjelpes er helt kaputt jeg gleder meg då sykt til det er leggetid nå
![]()
bare slappe av? se julefilm?Lurer på hva jeg skal finne på i morgenSkal pynte treet da, men ikke før på ettermiddagen.
namnamFørjulstaco! Nam nam![]()
huff da...blitt for mye husarbeid og stress i dagLuften min har forsvunnethjelpes er helt kaputt jeg gleder meg då sykt til det er leggetid nå
![]()
Det er kjipern det!kvikk lunsj var på min toppliste før...men tåler den jo ike nå![]()
smakt kex fra sverige?
ja, den var som sagt en av favorittene her før...men menDet er kjipern det!Det som er så godt! Synes Ikke kex er like godt!
ble det noe middag forresten?Det er kjipern det!Det som er så godt! Synes Ikke kex er like godt!
Amma liggende en stund, men vi sovner begge toMin er så veldig forskjellig på natta. Men så er jeg såpass i koma at jeg ammer halvveis i søvne. Så hvor mange ganger jeg ammer, og hvor lang tid det går mellom hver, det vet jeg egentlig ikke helt. Og eneste måten å få sove på her er å la henne ligge mye på puppen ved siden av meg i sengaføler det ikke er helt optimalt å gjøre det sånn, men det får bare være...
Ok, får håpe det hjelper da!Ligge han i egen seng eller?
Jepp :/Ah typisk.. Ta det i morgen da?![]()
Åh kvikk lunsj! Det er en av mine favoritter ogsåFavoritten min er helt klart kvikk lunsj da!Hadde en periode for noen år siden hvor jeg spiste kvikk lunsj omtrent hver dag! :O Så kommer firkløver på plass nr to
![]()
Man får mannen til å lageHvordan gjør man det egentlig når man har en baby som bare vil sovne på puppen og ligge på armen, og man skal lage middag?![]()
Vi skal - er ikke før i februar da. Da er han 3mndDa blir det verre! Da er det liksom sånn opplevelses-gaver man kan gi daHva jobber mannen med forresten?
Jeg hadde nok kjøpt billetter til Michael macintyre til oss i julegave, men lot være pga frøkna. Hadde aldri klart å være borte fra henne så tidlig. Showet er i januar, tror jeg det var![]()