Skravletråd

God morgen!

Her startet dagen med et brak, bokstavelig talt :P Tenkte jeg skulle være lur å bare svisje på en ny bleie i senga så vi kunne sove videre.. ehh.. Det gikk ikke så veldig bra ;) Akkurat i det bleia var vekk bæsja hun hehe :P Så da var det bare å stå opp for det var jo bæsj over alt.. Heldigvis lå hun på dyna si så det kom på den og henne (og meg :P) men ikke i vår seng *puhh*

Pleier legge håndkle under, men droppa det i dag.. Gjør ikke det igjen :P
Hehehe er det ikke typisk hehe uff enda godt det ikke kom i senga deres :)

Hell i uhell :D her er hun heldigvis treg med alt sånt, men for sikkerhetsskyld er jeg lynrask :p
hehe :P ahh må få vasket dyna hennes men hun skulle nok også gjerne sovet litt til så nå sover hun på meg og jeg kommer ingen steder :P

Bleiene var like her . Stakars han ble helt sjokka .
Uff håper ikke det blir så seint på dere i natt . Men godt at dere likevel sov godt :)

Har fått pakket inn en del gaver nå å vasket litt klær. Skal snart opp å handle litt å få kjøpt inn noen små haver til som plutselig måtte kjøpes :/ fikk telefon i går kveld om at eldste er invitert til bursdag i kveld :/ å så kom Ei venninne av jentungen med pakke til henne så da må jo hun å få :)

Du da?

Ja, det dukker opp både gaver og julekort fra alle krinker og kroker føler jeg! Men nå har jeg ikke flere julekort, selv om jeg bestilte rikelig. Men men..

Må få rydda og ordna her da pappa kommer ned i dag og skal være hele jula! Første møte med lillemor :-)

storesøster har tatt juleferie og så må kanskje bake litt eller noe så hun får vært med på litt... Ut å trille en tur og..

Ja, det dukker opp både gaver og julekort fra alle krinker og kroker føler jeg! Men nå har jeg ikke flere julekort, selv om jeg bestilte rikelig. Men men..

Må få rydda og ordna her da pappa kommer ned i dag og skal være hele jula! Første møte med lillemor :-)

storesøster har tatt juleferie og så må kanskje bake litt eller noe så hun får vært med på litt... Ut å trille en tur og..
Koselig med besøk da :D må han reise langt? :)

Her må det å ryddes å vasket men det får sambo hjelpe med :p

Koselig med ferie :D jeg er glad vi har SFO nå for han kjedet seg jammen :o

Sånn der var enda flere gaver pakket inn å tror de siste er kommet i hus :) må bare få tak i blekk til printeren slik at jeg får printer ut noen billetter . Aldri vert så seint ute som i år :o

Sånn der var enda flere gaver pakket inn å tror de siste er kommet i hus :) må bare få tak i blekk til printeren slik at jeg får printer ut noen billetter . Aldri vert så seint ute som i år :o
Flink :)

Lov det, når man akkurat har fått en liten en!

Snakket med en venn i går, skulle handle i dag.. :O

Hva blir det til middag i dag ? :) her blir det gryterett :) kjører litt enkelt nå :p så mye som skulle vert gjort :) å en som skal i selskap i kveld :)

Flink :)

Lov det, når man akkurat har fått en liten en!

Snakket med en venn i går, skulle handle i dag.. :O
Hehe ja det er nok mange av de :o akkurat nå er jeg bare glad jeg er mer eller mindre ferdig :) ene onkelen min er alltid ute på julaften han :/ det orker jeg jammen ikke :o

Hehe ja det ble litt pangstart, hadde tenkt å sove litt til :P Har skifta i senga mange ganger, pleier å legge håndkle under i tilfelle, men hun har aldri bæsja på det :P Typisk hun da gjorde det i dag når jeg droppa det :P Jaja :P
Er så typisk det - Murphys lov :P

Bra det ikke kom i senga, ja.

Her har vi "tisselaken" på senga fremdeles - opprinnelig i tilfellet vannet skulle gå midt på natten ; nå for å beskytte overmadrassen mot gulp og eventuelt annet :P

Back
Topp