Skravletråd

Slo meg akkurat at det kanskje ikke er (jule)brus som ga ham vondt i magen tidligere , men melk - da dette var før jeg droppet melk..

På den ene siden har jeg lyst til å teste det ut (julebrus!!!), på den andre tenker jeg at det kanskje ikke er vits å utsette plutt for mye runde med "testing" (og et vel uansett sunnere uten brus)..

Slo meg akkurat at det kanskje ikke er (jule)brus som ga ham vondt i magen tidligere , men melk - da dette var før jeg droppet melk..

På den ene siden har jeg lyst til å teste det ut (julebrus!!!), på den andre tenker jeg at det kanskje ikke er vits å utsette plutt for mye runde med "testing" (og et vel uansett sunnere uten brus)..
Det går jo an å prøve :) Her får hun i alle fall ikke vondt av verken cola eller julebrus :)

Det går jo an å prøve :) Her får hun i alle fall ikke vondt av verken cola eller julebrus :)
Får se det litt ann, men tenker at jeg bør pumpe ut nok mm til å ha til julaften+ før jeg gjør noe nytt

Kan prøve neste gang etter amming, men tviler at det gir så mye da. Han gir seg stort sett etter 10min og da høres det ut som han sutter på tomgang :/
Er bedre å amme når du får ut mye :D mini her spiser så ofte at hvis jeg skal pumpe må jeg gjøre det rett etter :)

Er bedre å amme når du får ut mye :D mini her spiser så ofte at hvis jeg skal pumpe må jeg gjøre det rett etter :)
Ser den. Her kan det gjerne gå litt tid mellom hver gang, men han er våken nå da blir vel pupp snart :)

Har dere så dårlig vær i dag?

Ååå jeg hadde blitt irritert hvis sambo la planer midt i håndballfinalen...
vind og voldsom regn...og meste på åpen gård er ute så ikke noe særlig. hest og vogn er ikke så kult da i grunn så det ble nedstemt...

ja hehe .
fikk som svar du kan se neste jul...haha dumrian...!!
men får nok med meg litt håper jeg.

Veldig godt ja :) Hva er din favoritt?
sjokoladekake med 3 lag glasur
img_9001.jpg

her yummy

hm sklønner tankegangen...men samtidig er det o kos å kunne unne seg litt av det i julen da og helg.

snuppa reagerer ikke

Back
Topp