hihi ok. min mor heter RagnhildJa kanskjeher er det navn som Gunhild, Ragnhild, Margit, Astrid, Gro og slikt som veldig mange eldre heter nå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi ok. min mor heter RagnhildJa kanskjeher er det navn som Gunhild, Ragnhild, Margit, Astrid, Gro og slikt som veldig mange eldre heter nå
![]()
Håper han sover godt i natt likevelVår for rask - sovet som en helt. Antar det betyr at han ikke kommer til å sove i natt? Hehe
Veldig vanlig navn her jeg borhihi ok. min mor heter Ragnhild![]()
okeiVeldig vanlig navn her jeg bor![]()
Ja, og Bjørg og Berit osvokeiVet ikke hva som er vanlig navn her jeg
Grete kanskje blant litt godt voksne
Ja, har måttet vekke et par ganger på dagtid. Gleder meg til å slippe detSnt det.ellers mmåtte du vel vekket han?
![]()
ingen søvn:/?
Uff så slitsomtBå er jeg leienda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser
![]()
Virker jo ikke som jeg klarer å få opp produksjonen igjen![]()
I dag blir det hvertfall kjøpt inn flasker og mme. For å prøve å se om han blir mer fornøyd da. Altså amme frem til 23 å vis han ikke ser ut til å sovne slik han noen ganger gjør da så får han litt mme.
Orker bare ikke dette![]()
Her er det fast rutine å holde det gående til 2, i går var intet unntak.. Men når han først sovner, så sover han godt og det er jeg som må vekke han for mat. Å gi litt mme om kvelden høres ikke så dumt utBå er jeg leienda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser
![]()
I dag blir det hvertfall kjøpt inn flasker og mme. For å prøve å se om han blir mer fornøyd da. Altså amme frem til 23 å vis han ikke ser ut til å sovne slik han noen ganger gjør da så får han litt mme.
Bå er jeg leienda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser
![]()
Det er lenge å sitte og amme ja :/ syns så absolutt du skal få i flasker og mmeBå er jeg leienda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser
![]()
60 ml etter amming?Her er det fast rutine å holde det gående til 2, i går var intet unntak.. Men når han først sovner, så sover han godt og det er jeg som må vekke han for mat. Å gi litt mme om kvelden høres ikke så dumt ut![]()
Fikk anbefalt vørterøl for å få opp produksjonen - ikke største oppgangen, men pumpet 60ml i går ( mot 30-40 ellers).
God morgen!God morgen! Ønsker alle en god søndag ^-^
Noen planer på gang?
hehe jaja...da prøvde han nå gi beskjed daJeg og lille har vært alene fra i går kveld til i dag ettermiddagmannen var på fest, og vi snakket om det på kvelden med svigermor og svigerinne hvor dårlig det var at man ikke sa ifra om man ikke kom hjem (det har skjedd noen ganger). Gjett hvem som våknet i dag uten mann hjemme
han er litt unnskyldt da. Han sov hos moren, hadde mista tlf og svigerfar sendte meld til feil nr og svigermor sendte med iMessage. Ergo jeg fikk først meld når jeg skrudde på nett
var rimelig sur frem til jeg fikk forklaring. I tillegg var han ydmyk og lei for det, det hjelper veldig
![]()
hihi okeiJa, og Bjørg og Berit osv![]()
Det skjønner jeg godtJa, har måttet vekke et par ganger på dagtid. Gleder meg til å slippe det![]()
God søndag jaGod morgen! Ønsker alle en god søndag ^-^
Noen planer på gang?