Skravletråd

Jeg og lille har vært alene fra i går kveld til i dag ettermiddag:) mannen var på fest, og vi snakket om det på kvelden med svigermor og svigerinne hvor dårlig det var at man ikke sa ifra om man ikke kom hjem (det har skjedd noen ganger). Gjett hvem som våknet i dag uten mann hjemme:P han er litt unnskyldt da. Han sov hos moren, hadde mista tlf og svigerfar sendte meld til feil nr og svigermor sendte med iMessage. Ergo jeg fikk først meld når jeg skrudde på nett:P var rimelig sur frem til jeg fikk forklaring. I tillegg var han ydmyk og lei for det, det hjelper veldig:P

ingen søvn:/?

Nope.. Besøket var forsinka, uten å gi beskjed. Der gikk det en time hvor jeg glatt hadde sovet. Så ble de ganske lenge, koselig det altså ikke noe å si på det. Så var det å få bada begge kidsa, legge storesøster og rigge seg til i sofan for puppebonansa med lillemor. Duppa 10 min her tidligere men thats it. Nå er lillemor klin våken og puppene tomme... I give up!

Bå er jeg lei :( enda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser :(
Virker jo ikke som jeg klarer å få opp produksjonen igjen :(
I dag blir det hvertfall kjøpt inn flasker og mme. For å prøve å se om han blir mer fornøyd da. Altså amme frem til 23 å vis han ikke ser ut til å sovne slik han noen ganger gjør da så får han litt mme.
Orker bare ikke dette :(

Bå er jeg lei :( enda en kveld /natt med amming fra kl 6 til 02.30 med bare korte pauser :(
I dag blir det hvertfall kjøpt inn flasker og mme. For å prøve å se om han blir mer fornøyd da. Altså amme frem til 23 å vis han ikke ser ut til å sovne slik han noen ganger gjør da så får han litt mme.
Uff så slitsomt:( ville absolutt prøvd med mme så du kan få slappe av litt. Blir jo bare stress og ikke kos. Du kan jo fortsatt amme til de andre måltidene, bare gi en flaske på kvelden så du kan sove litt:)

Her er det fast rutine å holde det gående til 2, i går var intet unntak.. Men når han først sovner, så sover han godt og det er jeg som må vekke han for mat. Å gi litt mme om kvelden høres ikke så dumt ut :)

Fikk anbefalt vørterøl for å få opp produksjonen - ikke største oppgangen, men pumpet 60ml i går ( mot 30-40 ellers).

God morgen! Ønsker alle en god søndag ^-^

Noen planer på gang?

Forstår jeg godt! Er akkurat samme her, og sånn var det med storesøster og.
Det viktigste er jo at baby blir fornøyd! Om det er med pupp, kombi flaske / pupp eller bare flaske får være opp til hver enkelt... Men forstår det ikke er kjekt om du har veldig lyst å kun amme.. Men ikke ta det som ett nederlag..

Det er lenge å sitte og amme ja :/ syns så absolutt du skal få i flasker og mme :D du skal jo fungere selv også!
Klem :)

Her er det fast rutine å holde det gående til 2, i går var intet unntak.. Men når han først sovner, så sover han godt og det er jeg som må vekke han for mat. Å gi litt mme om kvelden høres ikke så dumt ut :)

Fikk anbefalt vørterøl for å få opp produksjonen - ikke største oppgangen, men pumpet 60ml i går ( mot 30-40 ellers).
60 ml etter amming?

Jeg og lille har vært alene fra i går kveld til i dag ettermiddag:) mannen var på fest, og vi snakket om det på kvelden med svigermor og svigerinne hvor dårlig det var at man ikke sa ifra om man ikke kom hjem (det har skjedd noen ganger). Gjett hvem som våknet i dag uten mann hjemme:p han er litt unnskyldt da. Han sov hos moren, hadde mista tlf og svigerfar sendte meld til feil nr og svigermor sendte med iMessage. Ergo jeg fikk først meld når jeg skrudde på nett:p var rimelig sur frem til jeg fikk forklaring. I tillegg var han ydmyk og lei for det, det hjelper veldig:p
hehe jaja...da prøvde han nå gi beskjed da:D

God morgen! Ønsker alle en god søndag ^-^

Noen planer på gang?
God søndag ja:)
Her skulle vi på åpen gård kl. 12.00 med et vennepar...men her er storm og regner oe sykt...så det blir nok avlyst.
Ellers har jeg og Oliver J. bakt peppekaker i morges for han fikk olebrumm og tigergutt former i kalenderen sin i dag:D

Så får vi se hva dagen bringer...vet svigers kommer innom

Back
Topp