Helt sant - blir mer enn oppgradert kattevaskHehe ja det er helt santsist var torsdag men da med en liten som måtte passes på å da blir det ikke helt det samme. Da blir det bare stress :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt sant - blir mer enn oppgradert kattevaskHehe ja det er helt santsist var torsdag men da med en liten som måtte passes på å da blir det ikke helt det samme. Da blir det bare stress :/
Ja :/Helt sant - blir mer enn oppgradert kattevask
Sover på deg?Sulteeen !! Men mini sover å sambo er ute å styrer.. Bah
Snt det.Foreløpig er det ok.. Han må jo spise ofte uansettmen når han har nådd normal vekt kan han godt sove hele natta
Så hærlig med snuppa da![]()
ingen søvn:/?Veldig sliten...
astma og allergi.Noe mer utover cøliaki?
Ja Torbjørn er i litt samme gate som Margit egentlig.Men er Kansje hva man er vandt med?
Sambo er ikke fra helt samme sted son jeg. Å her er berta ett helt vanlig navn på eldrehaha men han hadde aldri hørt det før p syntes det var rart
Magritt er ett greit navn darart å se det for seg på en baby men det samme tenkte jeg om Torbjørn
å de blir jo store
![]()
da blir det jævligHehe neihaha
![]()
Jepp han sovnet som en SteinSover på deg?
Her sover han også saueskinnet sitt![]()
oohh nice!Kjører en update![]()
Sånn ca det jada blir det jævlig?
ikke dumtSkal prøve å få pumpet litt, se om jeg ikke får nok til julaften - så får jeg spist (og drukket julebrus) med resten![]()
Ikke santJa Torbjørn er i litt samme gate som Margit egentlig.
Selvom jeg liker Torbjørn bedre enn Margit da![]()
Men begge er litt gammeldags på en måte
Sølvi er jo heller ikke helt vanlig å bruke nå til dags
ahh håpe du får fikset deg noe snart? hva frister?Sulteeen !! Men mini sover å sambo er ute å styrer.. Bah
hehe best du gjør det da jaSånn ca det jaheheh
j enig der .Ikke santsyntes det blir fint jeg for det er så få som heter samtidig dom det ikke er navn folk ikke er vandt med på en måte
![]()
Hehe godt det daSkjønner hehehuff.
er gikk det så raskt at jeg ikke rakk å tenke![]()