Skravletråd

Vaska ut gamle leiligheta før nye eiere overtar på mandag :) ble heldigvis ferdig! Lillegutt var kjempeflink og sov lenge :) i går amma jeg 6 timer i strekk..

Åå, kos med nissen <3

Nr1 ja. Går på tv3 kl 21.30 :D
Så bra han har sovet fint i dag:) :)
6 timer, oi mye!!

Ja vr super gøy med nissen:):)

ahh den er god...men allerede sett den i julen:)

Så bra han har sovet fint i dag:) :)
6 timer, oi mye!!

Ja vr super gøy med nissen:):)

ahh den er god...men allerede sett den i julen:)
Økedøgn ja :P 6 timer kun avbrutt av grining og 30 min kos med bestemor.. Men spiste han hver 2-3 time i natt likevel? Åjadda!!

Nei ingen her som ikke tåler det! Eller en nevø har melkeallergi, vet ikke om det er nært nok i familie til å ha noe å si. Men det var hs som sa det kunne være det, men legen igjen mente det ikke var det siden hun ikke har vondt i magen.. Men tenker det ikke skader å prøve!
Nei, skader ikke. Fungerer det, så er det jo greit. Hvis det ikke er noen endring, så er det ikke verre enn at du ikke har drukket melk på en uke :)

Her er faren laktoseintolerant (som asiater flest), så relativt sannsynlig

Økedøgn ja :p 6 timer kun avbrutt av grining og 30 min kos med bestemor.. Men spiste han hver 2-3 time i natt likevel? Åjadda!!
jaja men godt de sørger or mer mat i de. Gir du nan ektra hver dag nå?
åhh, er du uthvilt da?

Nei, skader ikke. Fungerer det, så er det jo greit. Hvis det ikke er noen endring, så er det ikke verre enn at du ikke har drukket melk på en uke :)

Her er faren laktoseintolerant (som asiater flest), så relativt sannsynlig
nyskjjerig...hvorfor laktoseintolerant og asiat?

lurer på å sende med noen artige cuo cakes i barnehagen på mandag hmm

nyskjjerig...hvorfor laktoseintolerant og asiat?
Viser seg at de fleste asiater mangler enzymet som trengs for å bryte ned laktose; alle tre nevøene mine er laktoseintolerante, men da var det da ikke at de ikke klarte mm heller

jaja men godt de sørger or mer mat i de. Gir du nan ektra hver dag nå?
åhh, er du uthvilt da?
Gir ikke nan enda. Skal se an vekta på mandag først :) ikke veldig uthvilt nei, men han har våknet med 1 1/2 til 3 timers mellomrom siden han ble født :P så er litt vant til det ;)

Back
Topp