ååhh nam....melkesjokolade med jappVi har kost oss med tacoog cola
nå er det chips og sjokkis og ennå mer cola
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååhh nam....melkesjokolade med jappVi har kost oss med tacoog cola
nå er det chips og sjokkis og ennå mer cola
![]()
![]()
Var god assa. Flinke gutta mineOhh nam![]()
herligTo små troll i seng og ei på sofaen med meg![]()
Ja fin denååhh den er god
Så bra han har sovet fint i dagVaska ut gamle leiligheta før nye eiere overtar på mandagble heldigvis ferdig! Lillegutt var kjempeflink og sov lenge
i går amma jeg 6 timer i strekk..
Åå, kos med nissen <3
Nr1 ja. Går på tv3 kl 21.30![]()
ååhh nam....melkesjokolade med japp?
yes har den på dvd ogJa fin den![]()
hehe herligHehe nei den er det noen som har spist opp
Gått over på fruktnøtt![]()
yes har den på dvd og
Ja tv3Å så kos, går den i kveld på tv altså?![]()
Økedøgn jaSå bra han har sovet fint i dag![]()
![]()
6 timer, oi mye!!
Ja vr super gøy med nissen
ahh den er god...men allerede sett den i julen![]()
Nei, skader ikke. Fungerer det, så er det jo greit. Hvis det ikke er noen endring, så er det ikke verre enn at du ikke har drukket melk på en ukeNei ingen her som ikke tåler det! Eller en nevø har melkeallergi, vet ikke om det er nært nok i familie til å ha noe å si. Men det var hs som sa det kunne være det, men legen igjen mente det ikke var det siden hun ikke har vondt i magen.. Men tenker det ikke skader å prøve!
jaja men godt de sørger or mer mat i de. Gir du nan ektra hver dag nå?Økedøgn ja6 timer kun avbrutt av grining og 30 min kos med bestemor.. Men spiste han hver 2-3 time i natt likevel? Åjadda!!
nyskjjerig...hvorfor laktoseintolerant og asiat?Nei, skader ikke. Fungerer det, så er det jo greit. Hvis det ikke er noen endring, så er det ikke verre enn at du ikke har drukket melk på en uke
Her er faren laktoseintolerant (som asiater flest), så relativt sannsynlig
den er jo så bra!!Edvard Saksehånd... Den må jeg bare se! Prøve iallefall... Øyelokkene er så himla tunge...
Viser seg at de fleste asiater mangler enzymet som trengs for å bryte ned laktose; alle tre nevøene mine er laktoseintolerante, men da var det da ikke at de ikke klarte mm hellernyskjjerig...hvorfor laktoseintolerant og asiat?
Gir ikke nan enda. Skal se an vekta på mandag førstjaja men godt de sørger or mer mat i de. Gir du nan ektra hver dag nå?
åhh, er du uthvilt da?