OkTennis jeg skulle teste det ut i kveld.
Han har hatt gul avføring i hele dag, så får vi se hvordan det er i kveld /morgen etter grøten
Men ja, bør vel testes over lengre perioder enn det jeg gjør for å være sikker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OkTennis jeg skulle teste det ut i kveld.
Han har hatt gul avføring i hele dag, så får vi se hvordan det er i kveld /morgen etter grøten
Men ja, bør vel testes over lengre perioder enn det jeg gjør for å være sikker
Å så bra!!Hentet vognbagen, den er så lekkerfargen er mye finere i virkeligheten enn på bildet. Og den veier nesten ingenting.
Den som venter på noe godt venter visst ikke forgjeves.
Skal få prøvd den i kveld eller i morgen.
Jepp men nå var han tilbake på puppen igjen gitt :/ men skal snart i dusjenSikkert lurt det![]()
okei..hehe..ei venninne og typen som vurderer det som navnDet minner meg om tantenoe annet enn det hadde jeg ikke tenkt så mye på
![]()
Hvor mange blir dere julaften?Pinnekjøttet er i hus jaer bare det vi skal servere i år
alt annet venter jeg litt med
![]()
NammenamBle hamburger her i dagså blir det pizza i morgen
får besøk og da å er greit å servere det
![]()
Her er jeg heldigvisfått vært hos frisør-Skulle ha farget håret å pakket inn noen gaver men det er jammen ikke lett med en som bare skal henge på mamma :/
ja...samme her egentligDet er det her å hele kveldene . Får bare fred på dagtid vi kjører bil![]()
Skal si ifra.Oksi gjerne fra om det endrer seg etter grøten. Jeg har ikke sett en eneste gul bleie på 3 ukers tid og syns det er litt rart! Særlig siden det daglig er blodspor også i bleiene..
Ja. Vært veldig finHallaishatt en fin dag? Noen som skal se alene hjemme i kveld? Jeg får veldig julestemning av den
![]()
Rart hvor digg noe så enkelt som en dusj kan bliJepp men nå var han tilbake på puppen igjen gitt :/ men skal snart i dusjendet blir godt det
Nei ingen her som ikke tåler det! Eller en nevø har melkeallergi, vet ikke om det er nært nok i familie til å ha noe å si. Men det var hs som sa det kunne være det, men legen igjen mente det ikke var det siden hun ikke har vondt i magen.. Men tenker det ikke skader å prøve!Skal si ifra.
Men er det noen hos dere som reagerer på melk/grunn til at dere tenker det kan være men hun reagerer på?
Vaska ut gamle leiligheta før nye eiere overtar på mandagJa. Vært veldig fin![]()
Vært på en liten roadtrip, og videre hilst på nissen![]()
Hatt et lite besøk.
Der da?
nr 1?![]()
Å så kos, går den i kveld på tv altså?Hallaishatt en fin dag? Noen som skal se alene hjemme i kveld? Jeg får veldig julestemning av den
![]()
ååhh den er godEdvard saksehånd også jo hihi