Skravletråd

Tennis jeg skulle teste det ut i kveld.
Han har hatt gul avføring i hele dag, så får vi se hvordan det er i kveld /morgen etter grøten

Men ja, bør vel testes over lengre perioder enn det jeg gjør for å være sikker
Ok :) si gjerne fra om det endrer seg etter grøten. Jeg har ikke sett en eneste gul bleie på 3 ukers tid og syns det er litt rart! Særlig siden det daglig er blodspor også i bleiene..

Hentet vognbagen, den er så lekker :D fargen er mye finere i virkeligheten enn på bildet. Og den veier nesten ingenting.
Den som venter på noe godt venter visst ikke forgjeves.

Skal få prøvd den i kveld eller i morgen.
Å så bra!!

Hallais :) hatt en fin dag? Noen som skal se alene hjemme i kveld? Jeg får veldig julestemning av den :D

Ok :) si gjerne fra om det endrer seg etter grøten. Jeg har ikke sett en eneste gul bleie på 3 ukers tid og syns det er litt rart! Særlig siden det daglig er blodspor også i bleiene..
Skal si ifra.

Men er det noen hos dere som reagerer på melk/grunn til at dere tenker det kan være men hun reagerer på?

Hallais :) hatt en fin dag? Noen som skal se alene hjemme i kveld? Jeg får veldig julestemning av den :D
Ja. Vært veldig fin:)
Vært på en liten roadtrip, og videre hilst på nissen:D
Hatt et lite besøk.
Der da:)?

nr 1?:)

Skal si ifra.

Men er det noen hos dere som reagerer på melk/grunn til at dere tenker det kan være men hun reagerer på?
Nei ingen her som ikke tåler det! Eller en nevø har melkeallergi, vet ikke om det er nært nok i familie til å ha noe å si. Men det var hs som sa det kunne være det, men legen igjen mente det ikke var det siden hun ikke har vondt i magen.. Men tenker det ikke skader å prøve!

Ja. Vært veldig fin:)
Vært på en liten roadtrip, og videre hilst på nissen:D
Hatt et lite besøk.
Der da:)?

nr 1?:)
Vaska ut gamle leiligheta før nye eiere overtar på mandag :) ble heldigvis ferdig! Lillegutt var kjempeflink og sov lenge :) i går amma jeg 6 timer i strekk..

Åå, kos med nissen <3

Nr1 ja. Går på tv3 kl 21.30 :D

img_8393.jpg

Vi har kost oss med taco :) og cola ;) nå er det chips og sjokkis og ennå mer cola :P :D

Back
Topp