Samme herNå er jeg kjempesliten så håper på en rolig kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herNå er jeg kjempesliten så håper på en rolig kveld![]()
Ingenting er bedre enn detja det er fantstisk. Vært hver krone. Hun er super dyktig og grei.
ååhh sååå bra. godt å høre..endelig!!
Takk det sammeSamme herhåper du får det
![]()
Begge barna har feber i kveld å :/ nå må det vell snart slippe taket på eldstemanner ikke høy temp på han altså men den er der jo :/
Håper hun sover godt og er bedre i morgenStakars Lille mor sovnet som en Stein rett over 7. Kjempe sliten og trøtt![]()
Det er det jeg tenker og, at det burde bli annerledes i år.. jeg sa at han først og fremst er pappa. Så fikk han ta sin del og hvis han vil ta husarbeid etter det er det greit
Tanken er jo fin, men mitt behov blir ignorert og det er ikke fint![]()
Ja.. Nå er vi leieHåper det gir seg fort nå!!
StakarsStakar lillegutt hadde ikke sovet i bhg i dag.. de hadde vært på tur så han skulle sove i annen vogn og i tillegg hadde han kasta smokken på veien uten at de så det.. ny vogn og ingen smokk funket dårlig.. og han er jo heller ikke helt 100% frisk og da vi kom hjem både klemte han fingeren og senere slo han hodet i vinduskarmen og fikk skikkelig blåmerke og kul på øretHan hadde ikke helt dagen, håper han sover godt..
Mexicansk fiesta, dip og isteHar dere noe godt i kveld?