Skravletråd

Begge barna har feber i kveld å :/ nå må det vell snart slippe taket på eldstemann :o er ikke høy temp på han altså men den er der jo :/

Stakar lillegutt hadde ikke sovet i bhg i dag.. de hadde vært på tur så han skulle sove i annen vogn og i tillegg hadde han kasta smokken på veien uten at de så det.. ny vogn og ingen smokk funket dårlig.. og han er jo heller ikke helt 100% frisk og da vi kom hjem både klemte han fingeren og senere slo han hodet i vinduskarmen og fikk skikkelig blåmerke og kul på øret :( Han hadde ikke helt dagen, håper han sover godt..

fikk hentet pakkene :) pappa hjalp å hente i bhg med bil :)

Hatt besøk siden halv 1 omtrent, veldig hyggelig :) men sliten.. er ikke helt i form jeg heller.

Jeg har disse

OC-Havsalt.png

images
(ikke sjokoladefavoritten, men den duger :P)

hamar_julebrus_0,33_pack.png

Det er det jeg tenker og, at det burde bli annerledes i år.. jeg sa at han først og fremst er pappa. Så fikk han ta sin del og hvis han vil ta husarbeid etter det er det greit
Tanken er jo fin, men mitt behov blir ignorert og det er ikke fint :(

Nei, tanken er god den.. Men prioriteringen litt feil...

Stakar lillegutt hadde ikke sovet i bhg i dag.. de hadde vært på tur så han skulle sove i annen vogn og i tillegg hadde han kasta smokken på veien uten at de så det.. ny vogn og ingen smokk funket dårlig.. og han er jo heller ikke helt 100% frisk og da vi kom hjem både klemte han fingeren og senere slo han hodet i vinduskarmen og fikk skikkelig blåmerke og kul på øret :( Han hadde ikke helt dagen, håper han sover godt..
Stakars :( får håpe han sovner godt ja

Back
Topp