hehe ja.. voldsomtgår unna på bleiene ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja.. voldsomtgår unna på bleiene ja
ikke dårlig det dabare nr 2 her hehe...og 1 tørketrommel
veldig godt jaaldri feil det..mmm
Ja det er litt godt å få gjort noe fornuftig hvertfall. Men er så mye mere jeg skulle ha gjortsååå braaa
Hehebruker gallesåpe hehe![]()
okei...hihi...kan vel kanskje ikke ha hvilke som helst seter ?besafe babysete, sete 2 (hva heter det?) og beltestol![]()
oki..Jepp! Stort sett![]()
det hørtes sinnsykt koselig ut dade sjokoladekulene i alle fallmen om vi får gjort det? vi får se.. skal ha en del besøk + hugge juletre hos en kollega av pappa som planter trær og selger. veldig stas for barna å velge ut og være med å hugge
+ han har en liten vogn der han serverer gratis gløgg og pepperkaker og det er en liten vedovn inni. Innmari koselig!! Vi har kjøpt der i alle år
![]()
tilbud på bleier hadde vært noehehe ja.. voldsomt
neida og mer blir det i løpet av dagemikke dårlig det da![]()
Nei det gjorde det enklere for hanså det var ikke noe problem med mensen?
det ble hormonspiral sant?
var det vondt?
hva er det du skulle ha gjort da?Ja det er litt godt å få gjort noe fornuftig hvertfall. Men er så mye mere jeg skulle ha gjortstresser sånn for jeg føler at jeg aldri kommer i mål denne julen
![]()
HeheIkke jeg hellerfikk ryddet å styrt en del nå da
byttet på alle sengene nede å støvsuget hele 1 etasje. Men har en lang vei å gå før jeg føler det kan bli jul
men nå ville mini bruke meg som madrass
![]()
Huff da :/ ønsker dem masse god bedringHans er stigende men fremdeles 38.2.. Nå ligger snuppa å med 39.4![]()
ok godt å høre. er nok den det blir her også...men har ikke time før 18 jan da.Nei det gjorde det enklere for hanså han slapp å fikle like mye oppi der sa han
hehe. Ble hormon ja, så om to tre mnd kanskje litt lenger ble mensen mye mindre eller helt borte
Det var litt ubehagelig, men jeg kjente lite altsåvar akkurat som om noen punkt han var borti var veldig vondt men ble borte med en gang
ble bare veldig uvel etterpå. Han sa det var vanlig.
Vår på barselstreff og veide etterOhh, spennende janår skal du veie?
Det er blitt fast rutine hos oss detAhh er det mulig.. akkurat bytta bleie... *BRAK* hehe..
Ja takk til altHva har dere lyst på da?Pizza? taco? lasagne?