Skravletråd

Tror ikke det.. Må til sentrum her å kjøpe mat :) orker ikke å gå på noe senter nå etterpå :eek: mannen jobber heldigvis kveld neste uke så jeg håper barna er friske å kan gå på SFO så vi får tatt det da :)

nei, og er vel kaos på ettermiddag /kveld også.
Mhm, ser den. Da må de være friske:D

Ja jeg må det for det blir litt mye til tider :(
ja, er jo ingen hemmelighet at det er mye nå.
3 barn, en nyfødt. det er jul...tøft med dødsfall...
du trenger hjelp snuppa og det er ikke noe å skamme seg over:) Må ikke slite seg ut...er ingen som vil du skal det:)

Uvanlig stille her hjemme nå...
snuppa sover...
OJ. hos besteforeldrene.
Mannen hviler...
Bonus spiller...og om ikke lenge stikker de på kino

Her også...huff:P stress de der pillene:P
Er dere ferdig med barn nå da tror du:)?
Ja veldig styr å huske på:P
Ja sånn jeg føler meg nå vil jeg ikke ha flere babyer. Mulig det endrer seg, men tviler. Så lenge mannen jobber borte blir det nok ikke fler, og jeg tror han alltid kommer til å jobbe borte. Evt har han lyst til å starte noe eget, men det blir jo bare mer jobb. Dere da?

Ja veldig styr å huske på:p
Ja sånn jeg føler meg nå vil jeg ikke ha flere babyer. Mulig det endrer seg, men tviler. Så lenge mannen jobber borte blir det nok ikke fler, og jeg tror han alltid kommer til å jobbe borte. Evt har han lyst til å starte noe eget, men det blir jo bare mer jobb. Dere da?

2 er jo veldig fint det:)
Vet ikke helt...jeg føler meg noen dager fornøyd , og andre dager tenker jeg minst 1 til:P Så vi får se...

Vi har også snakket om adopsjon. Vi har vært i tlf og forhørt oss...men det ser dårlig ut pga. mannen sin alder desverre:( Tragisk spør du meg!! Han er sprek...men men...regler er regler.

Back
Topp