Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veldig...glad det er snø på hytta iallefallUff ja det er trist ute![]()
overhode ikke....godt det er snø på hytta iallefallUrk ja, ikke helt julestemning nå
kjedelig...håpe det bare er forbigåendeLillegutt har begynt å bli snørrete og litt mer grinete. Håper det går bra i bhg i dag og at han er bedre. Vil ikke ha sykdom i hus nå!!
hjemmelagde baconburgere med ostMiddag i dag?
Orka ikke sitte der lengerUffda! Håper det gir seg fort![]()
hva seter har dere?Fått ordnet med barnesetene i bilen. Ikke bare bare å ha tre seter i en liten bil![]()
julegaver?har faktisk 5 pakker å hente ser jeg nå.. ikke 4..Mulig jeg får gjort det i dag da.. kanskje.. ene er rekkomandert så den må jeg hente selv, mannen får ikke hentet den
Hehe, typiskAhh er det mulig.. akkurat bytta bleie... *BRAK* hehe..
hva ønsker du bake da? og hva er helgens planer?hihiLurer på om vi får bakt i helgen? Det pleier i grunn å være mer enn nok å gjøre![]()
Vet ikke enda.. Forslag?Middag i dag?
så det var ikke noe problem med mensen?Da var spiralen satt innvar greiere enn jeg frykta
men jeg ble svimmel og uvel etterpå så legen ville jeg skulle sette meg litt før jeg reiste.
går unna på bleiene jaAhh er det mulig.. akkurat bytta bleie... *BRAK* hehe..
bare nr 2 her hehe...og 1 tørketrommelrelativt ryddig her.. utroligmaskin 3 på.. jey
![]()
lunsj på lie nielsen her...snart lunsj, hva skal dere ha? tenkte brødskiver, hadde grøt til frokost![]()
aldri feil det..mmmFikk egentlig lyst på pizza..