åhh så godtDet var helt toppstorebror hadde ikke sovet i bhg i dag, så han var i rette humøret
mamma ble med hjem å hjalp i legging
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åhh så godtDet var helt toppstorebror hadde ikke sovet i bhg i dag, så han var i rette humøret
mamma ble med hjem å hjalp i legging
![]()
Ble ikke juleavslutning på noen av destakars
![]()
God morgen
Sovet godt?
Har egentlig sovet veldig godtHar dere sovet godt?
Har egentlig sovet veldig godthan sov fra 2 til 7 og sover fremdeles etter å ha fått mat
Planen om at han skulle sove litt i egen seng derimot... Var så stolt over å ha klart å få ham til å sovne og lagt ham ned.. Varte i en halvtime![]()
Hehelenge siden jeg har spilt nå da
![]()
Ja gjorde jo det, hadde opphold i sikkert et par uker iallfall. I dag skal jeg inn å sette i spiralhehe jajaMen slutta du å blø før du begynte å blø (!!) må det vel være greit
haha.. ehh..
![]()
Ja gjorde jo det, hadde opphold i sikkert et par uker iallfall. I dag skal jeg inn å sette i spiralgruer meg litt
![]()
Ja veldigåhh så godtPleier han å legge seg greit?
Så braIkke verst ja! Skrev litt om det nettoppHva med dere?
Ja gjorde det når guttungen var kanskje 2-3mnd, men nå er ikke det laget lenger for det var så få som møtteKanskje du kan begynne litt igjen når barna blir størreMannen her spiller hver fredag
![]()