Skravletråd

Vi har sovet ganske bra :) Hun brukte litt tid på å sovne skikkelig. Lå på puppen og sugde også kom det litt og hun sovna også sprella hun igjen etter noen minutter og ville ha puppen tilbake som sklir ut når hun sovner og sånn holdt hun på i over en time og da fikk ikke jeg sove heller når hun holdt på sånn. Hun syns det er vanskeligere å få tak på puppen når vi ligger på siden i senga enn om vi sitter så da må jeg ofte hjelpe litt. Så vi sovna ikke før 12, men da sov hun til halv 6 før mer mat så det var jo kjempebra :)

Har dere sovet godt?
Har egentlig sovet veldig godt :) han sov fra 2 til 7 og sover fremdeles etter å ha fått mat :)

Planen om at han skulle sove litt i egen seng derimot... Var så stolt over å ha klart å få ham til å sovne og lagt ham ned.. Varte i en halvtime :P

Hva skal dere i dag da? Vi får besøk av pappaen min som kjører ned fra hytta på fjellet i dag :) Håper han er her tidlig nok til å bli med å hente i barnehagen :)

Har egentlig sovet veldig godt :) han sov fra 2 til 7 og sover fremdeles etter å ha fått mat :)

Planen om at han skulle sove litt i egen seng derimot... Var så stolt over å ha klart å få ham til å sovne og lagt ham ned.. Varte i en halvtime :p

Hehe sånn blir det her og ofte :P som regel sover hun med meg, veldig fornøyd om hun ligger litt for seg selv først for jeg syns jeg sover bedre da, men det er ikke så lett å få til alltid :P

Ligget litt rart i natt kjenner jeg :P stiv i nakken :P

Opp å se på frøkna.. Titter på henne hele tiden og ofte så vekker jeg henne for gulvet knirker sånn hehe

Kanskje du kan begynne litt igjen når barna blir større :D Mannen her spiller hver fredag :)
Ja gjorde det når guttungen var kanskje 2-3mnd, men nå er ikke det laget lenger for det var så få som møtte:( er et lag til en halvtime unna, men det er med kamper og sånt og det har jeg ikke tid til.

Back
Topp