Skravletråd

Hva har skjedd?
Ligger en tråd om det på skjult, men du er kanskje ikke der?

Lille tassen min legger ikke på seg nok, så vi ble henvist til sykehus etter 6 ukers kontrollen. De la oss inn for observasjon og undersøkelser og heldigvis var alle tester fine. Men han er litt lat når han spiser, så må passe godt på matinntaket framover :)

Samme intervall egentlig, men må stimulere han til å drikke mer effektivt. Bytte pupp og opp og rape sånn at han ikke sovner eller bare sutter ;)
Har prøvd noe liknende, men min blir bare grinete av det (og så vil han hvertfall ikke spise ><) - håper det fungerer bedre for dere :)

Har prøvd noe liknende, men min blir bare grinete av det (og så vil han hvertfall ikke spise ><) - håper det fungerer bedre for dere :)
Ser ut som om det fungerer, men må vente å se på vekta :) ble ei flaske nan i tillegg på forrige amming, så kanskje det blir delamming på oss. Ikke noe krise det ;)
Delammer du fremdeles?

Ligger en tråd om det på skjult, men du er kanskje ikke der?

Lille tassen min legger ikke på seg nok, så vi ble henvist til sykehus etter 6 ukers kontrollen. De la oss inn for observasjon og undersøkelser og heldigvis var alle tester fine. Men han er litt lat når han spiser, så må passe godt på matinntaket framover :)

Venter på godkjenning til skjult.. :-)
Godt at alt så bra ut da! Får tro det bare går en vei nå da...:-)

Ser ut som om det fungerer, men må vente å se på vekta :) ble ei flaske nan i tillegg på forrige amming, så kanskje det blir delamming på oss. Ikke noe krise det ;)
Delammer du fremdeles?
Godt å høre at det ser ut til å fungere - måtte han legge godt på seg, nå :)

Ja, her er det delamming - legger til når han er våken og ser ut til å ville ha og gir flaske ca hver 5.time.

Spent på vekten hans i dag :)

Back
Topp