ja ikke feil detÅå namme![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja ikke feil detÅå namme![]()
Heiaså deilig å være hjemme fra sykehuset! Selv om jeg savner vekta :/ var så greit å vite nøyaktig hvor mye tassen spiser
![]()
Fotball er veldig gøy å spille selvHihi jeg syns mye er gøy! Fotball syns jeg er litt kjedelig da![]()
Glemte det selvsagtIkke dumt![]()
Det var helt toppHehe! Det blir sikkert kos på besøk da!![]()
NeiUffda! Er det noen sjans for det da tror du?
Hehe nei tydeligvis ikkehehe...det har de hatt her i barnehagen også...
kan ikke huske alt hehe
Det er nok bare ønsketenkninghåper det da
Ligger en tråd om det på skjult, men du er kanskje ikke der?Hva har skjedd?
Hvilken er favoritten / evt topp 5?ikke dumt. jeg elsker brettspill
Har prøvd noe liknende, men min blir bare grinete av det (og så vil han hvertfall ikke spise ><) - håper det fungerer bedre for dereSamme intervall egentlig, men må stimulere han til å drikke mer effektivt. Bytte pupp og opp og rape sånn at han ikke sovner eller bare sutter![]()
Ser ut som om det fungerer, men må vente å se på vektaHar prøvd noe liknende, men min blir bare grinete av det (og så vil han hvertfall ikke spise ><) - håper det fungerer bedre for dere![]()
Ligger en tråd om det på skjult, men du er kanskje ikke der?
Lille tassen min legger ikke på seg nok, så vi ble henvist til sykehus etter 6 ukers kontrollen. De la oss inn for observasjon og undersøkelser og heldigvis var alle tester fine. Men han er litt lat når han spiser, så må passe godt på matinntaket framover![]()
Huff da, formen ble ikke bedre ?Ble ikke juleavslutning på noen av destakars
![]()
så braja okei.den finnes glutenfri og
![]()
Godt å høre at det ser ut til å fungere - måtte han legge godt på seg, nåSer ut som om det fungerer, men må vente å se på vektable ei flaske nan i tillegg på forrige amming, så kanskje det blir delamming på oss. Ikke noe krise det
![]()
Delammer du fremdeles?
Hehe ja mannen sier såFotball er veldig gøy å spille selv![]()
hehe jajaGlemte det selvsagthaha