Er alltid litt ekstra spennende med det nå. Vi skal veie i morgen, skal inn til hs for barselstreff![]()
Hva tror du han veier nå? Barseltreff ja, stas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er alltid litt ekstra spennende med det nå. Vi skal veie i morgen, skal inn til hs for barselstreff![]()
Hehe det foreldrene ønsker deVel, pleier å slå ann bedre enn klær - selv om det ofte er det vi får beskjed om at de ønsker seg![]()
Kattene elsker det - eller ene for det og hopper rundt. Den andre er bare morsom å se på det hun rister på poteneJa ikke sant, det er så fint![]()
Spennede - men ja, greit å ikke ta det hvis det er stort (evt få mannen til å hente?)Skal hente 4 pakkerVet ikke om jeg kan ta alle i dag altså.. Tror den ene er stor :/
Han var rett rundt 4,5 sist mandag. Tenker han straks er oppe på 5Hva tror du han veier nå? Barseltreff ja, stasTror det er her 22.
Dere fant ut av det?Ny printer igår så nå blir det printing. Søskenbilder fra fotografering og takkekort![]()
Lettest å bare kjøpe nyDere fant ut av det?![]()
Hurra![]()
Ah okLettest å bare kjøpe nyden var gammel og kjempebillig den andre så ikke store tapet der
![]()
Ja er den ikke det enda?:-/Haha neiUff nei skulle ønsket den smokken hadde blitt litt mer poppis
![]()
HeheLuksushehe! Her har jeg ikke fått laget frokost ennå
men har dusja da
selv om hun ble med på badet når jeg skulle kle meg og ha på krem og føne og sånt
![]()
HeheUff ja! Hadde håpet litt på kamp i dag og jeg, men nei![]()
Ja trooor det jeg og. Kanskje jeg like greit kan spørre hs straksTror det?![]()
Haha det gjør ho her mye ogHer ligger det ei og promper haha![]()
DEILIG!!oh yess![]()
nei hehe ser denTror det. Ønsker ikke infeksjon akkurat![]()
jeg hadde rett,,,se herAner ikke. Får vente å se da![]()
hehe ja godt å få spistHehevar bare glad jeg rakk å spise frokost før hun våkna jeg
vanligvis våkner hun når jeg flytter hun fra bilstolen på morgenen, men har gått fint et par dager nå
![]()
hehe er så herlig vettuNå går det fort! Min snakker omtrent vanlig nå, med litt egne formuleringer og bøying av ord av og tildet er så gøy
se mamma, han skiiir (han går på ski
). Hehe