Litt mildere ute nå så da ble det varmere inne ogher er det 23 hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt mildere ute nå så da ble det varmere inne ogher er det 23 hehe
flott hun rakk.At den ungen Min rekker skolen er ett undernok ei sein natt på meg å tobben. Å med alt som skjer i tillegg så er jeg jo helt vrak
men hun rakk det på minuttet.
Han eldste ser TV å vi gikk rett i seng igjen å sov helt til 11![]()
ååhh så fint da hihi.Vis jeg nå får det som jeg vill så blir Torbjørn døpt i samme kirke nøyaktig 6 år etter at søsteren ble døpt der28 feb på de begge to
![]()
nydelig..ebay? link?Ene pakken jeg skal hente er nok denne
![]()
som vanlig hihi. sove på puppen er det beste vettuMå snart få meg litt lunsj.. men sover noen på puppen min? Ja![]()
neiii off da...stakkarSørender var feberen tilbake
39 igjen gitt
![]()
prøve skravle innimellom. hihi er jo så fine premier i des.Over 1700 innlegg siden sist jeg var her :Ohvordan går det med dere?
Mor kommer å skal passe eldste mann snartjeg å tobben skal på 6 ukers kontroll
det har jeg helt glemt å bestille til meg selv da men
får ta det etter jul. Må jo gå fint det? Har ingen plager
kan fort bli for mye besøk også ja. her også er vi mye på farten. i dag har jeg vært på julelunsj på jobben, hadde med snuppa. kjempe kos.Synes dagene etter fødsel egentlig bare har vært hektiske. Har vært en helt ny hverdag for oss igjen med baby!Det er det jo forsåvidt for de fleste da
? Så da har det blitt litt mye med masse besøk, ærender og diverse som har måtta blitt gjort. Nå har vi besøk fra nord Norge også. Koselig, men merker det skal bli litt godt å få huset for seg selv igjen!!
guud så teit...høres rart ut...bør få gavekort eller noe rabattBagen jeg bestilte 17.11 ble visst SENDT fra Emmaljunga idag. Makan. Jeg skal i hvertfall kreve forklaring på hvorfor. Ingen sa noe om "partiet" med varer eller noe.. bare min bag. Som om de hadde glemt det. Jeg er meget nysgjerrig på hvorfor det ble forsinket 3 uker.
det var ikke mye nei...Tobben har bare lagt på seg 20g siden fredagakkurat det samme som sjedde ned søsknene
jeg håper det er son hun sier Pga brystbetennelsen at melkeproduksjonen har gått ned men at den vill ta seg opp igjen. Jeg håper det får denne gangen
![]()
ååhh så koselig
veldig..spiste godt!!1Så deilig![]()
good goodLitt mildere ute nå så da ble det varmere inne og![]()
Det er det men har gitt opp å greie 3000! Det kommer jeg nok aldri til å greie!prøve skravle innimellom. hihi er jo så fine premier i des.
Bare bra her. der da?
Ebay janydelig..ebay? link?
Ja det vil hun helst gjøre hele dagensom vanlig hihi. sove på puppen er det beste vettu
Kan jeg troveldig..spiste godt!!1