Ja den drikkevaksinen? Trodde ikke de fikk reaksjon på den??Det skal vi ogspent her og! Og spent på vaksine. Håper på null reaksjon
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den drikkevaksinen? Trodde ikke de fikk reaksjon på den??Det skal vi ogspent her og! Og spent på vaksine. Håper på null reaksjon
![]()
Hehe, såpass ja! Nei har må jeg virkelig jobbe for dråpene (og ikke drapene som autocorr vil ha det til )Hehe
Da jeg skulle ha bort melka var de så sprengt at jeg bare lente meg over vasken, så rant det som bare det ut av begge toprøvde å stoppe det for jeg ville jo ikke øke produksjon, men det bare fortsatte
![]()
Hehe ja ikke santnei greiere når mannen kommer hjem, men da har jeg jo også ennå to unger å passe på hehe![]()
tror ikke det gårikke helt i rute neiMen nesten da
![]()
Jeg liker ikkeEr jeg den eneste som ikke liker marsipan..?![]()
må fyre i tillegg kanskje?jah brrrr
lov å håpehåper noen av pakkene jeg skal hente er fremme innen vi er ferdige på hs i morgen.. så kunne jeg henta de dasikkert ikke så mye folk sånn midt på dagen (kan jo håpe
)
ja hørt det er vanlig være uten mens daÅå så kjedeligpå hormonspiral mister man ofte mensen etter en stund
Haha skjønner dere ble gale da![]()
Ja den. Nei trodde ikke jeg heller, men syns jeg leste på oktoberforum at noen fikk litt løs mage tror jeg og noen ble litt urolig og mange ble trøtteJa den drikkevaksinen? Trodde ikke de fikk reaksjon på den??![]()
raringEr jeg den eneste som ikke liker marsipan..?![]()
Å du må det ja. Her rant det nesten for fort. Når jeg brukte skjold så fylte cupen seg av seg selv, så det ble jo KLISSvått over altHehe, såpass ja! Nei har må jeg virkelig jobbe for dråpene (og ikke drapene som autocorr vil ha det til )
Opplever ikke spreng, så litt redd for at det skal stoppe opp hvis jeg ikke holdt det i gang selv?
Ja, det er mye med 100. er jo det jeg har nå.Inne på sykehjem, dag/aften. Det er 100% fast men jeg vil nok søke perm fra deler av den.
ja flott se utSkikkelig nydelig ute nå med så masse rim overalt
Det skal han her i morgen, men har nesten ingen røde klærmin og![]()
skulle de ha rød klær på i dag?
Ja det er nydelig. Dritt med ukaja hørt det er vanlig være uten mens dadet er jo lykke
ja...hehe..frustrert...brukte kondom...men ikke så kult det....![]()
Ja, forhåpentligvis har dette ham lenge ennåKunne også tenkt meg katt når hunden har blitt gammel og borte.. kanskjehehe.. Tror ikke det blir flere hunder for han er jo bare 4 år nå og forhåpentligvis har vi han i mange år til
![]()