Skravletråd

Hehe:P
Da jeg skulle ha bort melka var de så sprengt at jeg bare lente meg over vasken, så rant det som bare det ut av begge to:P prøvde å stoppe det for jeg ville jo ikke øke produksjon, men det bare fortsatte:P
Hehe, såpass ja! Nei har må jeg virkelig jobbe for dråpene (og ikke drapene som autocorr vil ha det til )

Opplever ikke spreng, så litt redd for at det skal stoppe opp hvis jeg ikke holdt det i gang selv?

Hehe, såpass ja! Nei har må jeg virkelig jobbe for dråpene (og ikke drapene som autocorr vil ha det til )

Opplever ikke spreng, så litt redd for at det skal stoppe opp hvis jeg ikke holdt det i gang selv?
Å du må det ja. Her rant det nesten for fort. Når jeg brukte skjold så fylte cupen seg av seg selv, så det ble jo KLISSvått over alt:P
Men er ikke alle som kjenner spreng da:) men er nok lurt å jobbe for å holde vedlike ja, om du ønsker.

Kunne også tenkt meg katt når hunden har blitt gammel og borte.. kanskje :) hehe.. Tror ikke det blir flere hunder for han er jo bare 4 år nå og forhåpentligvis har vi han i mange år til :)
Ja, forhåpentligvis har dette ham lenge ennå :)

Det er ulempen men den type hun jeg glemte skulle hatt.. De blir gjerne ikke mer enn 6-8 :/

Katter kan leve lenge de - sov når jeg ser hvordan han ene kommer løpende *mot * bilen Vår når vi kommer hjem, så lurer jeg litt...

Back
Topp