hehe...pfft![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe...pfft![]()
oi såpass...det er kaldt ja-8 i går brrrrr måtte fyre i peisen. men koselig det da![]()
veldig. hva tror du hun veier nå?
okei...skulle jo hatt 1600 innen dag...hehe...jepp.. du har 1386!
Det er veldig koselig jaBruker bare vanlig papir jeg og, men er så deilig å se gavehaugen og tenke på alle man skal gledebeste med julaften synes jeg er å se noen pakke opp gaven jeg gir
![]()
herligHmmmmm ikke godt å si5300 kanskje?
![]()
ikke helt i rute neiokei...skulle jo hatt 1600 innen dag...hehe...![]()
jah brrrroi såpass...det er kaldt ja
Så deilig utJeg har lyst til å lage disse
http://mammasbakeri.blogspot.no/2013/11/sjokoladeboller-med-havregryn-og-kokos.html
men om jeg får somlet meg til å faktisk gjøre det..? hmmm tja vi får seHar jo ei som sitter fast i puppen hele tiden og
![]()
Så deilig uthehe ja det er ikke lett å få tid alltid
![]()
Åå så kjedeligikke noe særlig...blødde omtrent hele tiden...mannen var galen og jeg var galenhaha
Inne på sykehjem, dag/aften. Det er 100% fast men jeg vil nok søke perm fra deler av den.det forstår jeg kan bli vanskelig ja...
hva jobb har du søkt nå+
Urk.. Spolorm ja ... Fant en død en i babynestet!! >< du kan tro alt ble vasket, ormkur til kattene (som nå har lært at nestet er off limitsNei, nå kom jeg på det verste. Levende, sprellende spolorm på kjøkkengulvet
Skal ligge oppå deg?kanskje en ristende, malende katt hadde hjulpet for vesla med luftsmerter
![]()
Når han er ute for natten, så det er han ute. Har alltid vekket for å gi mat, men ser ut til at han kan sove hele natten hvis han får lov.pleier han å sove lenge da?
Det skal vi ogI morgen er 6-ukerskontroll til snuppa miSå spent på hva hun veier nå
![]()
![]()