Skravletråd

Æsj, hehe. Verste jeg opplevde var da katten hadde spist en rotte (!) og kastet den opp halvfordøyd på spisestueteppet da vi satt og spiste middag :dead: Herlig. Men sant, koselig med en malende pus på fanget:happy:
Hehe, æsj ja!

Husker å ha plukket opp både deg ene og det andre etter våre...usj

Men ja, koselig når de maler - liiiitt upraktisk dog når du ammer ;)

Hehe, æsj ja!

Husker å ha plukket opp både deg ene og det andre etter våre...usj

Men ja, koselig når de maler - liiiitt upraktisk dog når du ammer ;)
Nei, nå kom jeg på det verste. Levende, sprellende spolorm på kjøkkengulvet:sour::yuck:
Skal ligge oppå deg? :D kanskje en ristende, malende katt hadde hjulpet for vesla med luftsmerter:hilarious:

Pumpen var ikke sterilisert og jeg fant ikke ene delen.. Så ble til at jeg håndmelket i 5min bare så det ikke skulle stoppe opp :p

#denfølelsen når du står det, bøyd over kjøkkenbenken og melker i en flaske ><
Jaja like greit:)
hehe, ja:P Håndmelken litt selv sist når sprengen var på sitt værste:P

Nei, jeg må innrømme jeg liker den tiden. Koser meg veldig hjemme, men det er ikke for alle. Noen liker tiden senere bedre og motsatt.

Da er han mye vekke ja. Skjønner det kan være tøft.
Glad min har en normal jobb sånnsett:)
Jeg tror jeg hadde vært mye mer komfortabel med det om mannen hadde en vanlig 8-16 jobb og var hjemme hver dag. For når han er hjemme er ting egentlig veldig bra.
Ja det kan du være veldig glad for:)

Fordi jeg klippet ut en kupong fra foreldre&barn :D måtte brukes innen 31/12.
Det ble en sør, rosa en med påsydd skjørt
så gøy! foreldre og barn abonnerer jeg på :) men har ikke hatt ro til å lese det :P

Ja den er det. Likte det ikke spesielt godt med storebror heller. Enda begge har generelt sett vært mye rolige. Hun her er nok hakket mer urolig enn han var. Også merker jeg så godt nå hvor kjipt det er å være alene om mye av det.
Sender deg en klem jeg :) Jeg hadde ikke syntes det var noe gøy om mannen var så mye borte..

Jeg tror jeg hadde vært mye mer komfortabel med det om mannen hadde en vanlig 8-16 jobb og var hjemme hver dag. For når han er hjemme er ting egentlig veldig bra.
Ja det kan du være veldig glad for:)
Jeg forstår det:)
skal han ha noe julefri da:)?

så gøy! foreldre og barn abonnerer jeg på :) men har ikke hatt ro til å lese det :p
Nei, ser den!! Fant kupong i sommer. Men ikke sett noe siden :/ kan hende det kommer igjen da :) hadde egentlig to kuponger, men finner ikke den andre. Kjipt,

Gah. Det er så typisk.. får i ham en pupp, så sovnet han igjen - bør helst ta begge for å holde produksjonen oppe .. Føler at jeg plager ham når jeg prøver å legge til ><
pleier han å sove lenge da?

Pumpen var ikke sterilisert og jeg fant ikke ene delen.. Så ble til at jeg håndmelket i 5min bare så det ikke skulle stoppe opp :P

#denfølelsen når du står det, bøyd over kjøkkenbenken og melker i en flaske ><
Hehe:P
Da jeg skulle ha bort melka var de så sprengt at jeg bare lente meg over vasken, så rant det som bare det ut av begge to:P prøvde å stoppe det for jeg ville jo ikke øke produksjon, men det bare fortsatte:P

Sender deg en klem jeg :) Jeg hadde ikke syntes det var noe gøy om mannen var så mye borte..
Takk<3 føler meg litt bedre i dag enn i går, går litt i bølger kjenner jeg. Skal til mamma og pappa etterpå, og mannen kommer i morgen kveld, da er ting alltid lysere:) hehe.
Nei, jeg må si jeg er dødsmisunnelig på dere som har mennene hjemme:) men det er det han ønsker, i tillegg vanskelig å få slik jobb her, så jeg vet det må være sånn.

Nei, ser den!! Fant kupong i sommer. Men ikke sett noe siden :/ kan hende det kommer igjen da :) hadde egentlig to kuponger, men finner ikke den andre. Kjipt,
ah hmm ja jeg fikk 50% rabatt på POP - kupong med foreldre og barn :D kunne bruke den flere ganger og bestilte både vinterjakke og vinterbukse til storebror og ulltøy til lillegutt :D bestilte da de hadde 20% og fikk da 50% rabatt på tilbudsprisen! genialt :D

Back
Topp