Skravletråd

God morgen ja :) i går var tidenes julegaveinnkjøp.. Nesten ferdig med alle. Manglet mer enn jeg trodde. Pakket inn 4 stk i natt imens samboeren min forsøkte å roe babyen. Hun var HELT krakilsk. Jeg fikk ikke sove før 02. Men da sov hun bra hele natta.
Men vi har mus inne... Hørte den i natt... Må få satt opp musefelle idag. :(
God morgen :) så deilig å være nesten ferdig med gavene da :)

Ajaj, mus i hus er ikke bra - fordelen med å ha katt %)

God morgen :) så deilig å være nesten ferdig med gavene da :)

Ajaj, mus i hus er ikke bra - fordelen med å ha katt %)
Ja, god morgen:) Vet du, jeg vurderte det sterkt :p sa det til samboeren min. Er jo ikke mye jobb med katt heller synes jeg (hatt 4 stk). En liten Britisk korthår:joyful:

jeg og mannen ble litt usikre her...de 2 ukene ved fødsel for far...
Sølvi kom jo morgen 08.33 onsdag for 2uker siden.
Var de da ferdig i går eller ut dagen i dag?

Gah. Det er så typisk.. får i ham en pupp, så sovnet han igjen - bør helst ta begge for å holde produksjonen oppe .. Føler at jeg plager ham når jeg prøver å legge til ><
hmm ja vanskelig det der...pumpa på den andre da?

Hadde bare 38.1 i natt sa jeg vekket han for å sjekke. Å nå høres han mye bedre ut :) håper han kan gå på skolen i morgen siden vi skal i begravelsen .
ok godt å høre han er på bedringens vei.
ja det får vi håpe han er klar for da

Ja, god morgen:) Vet du, jeg vurderte det sterkt :p sa det til samboeren min. Er jo ikke mye jobb med katt heller synes jeg (hatt 4 stk). En liten Britisk korthår:joyful:
Nei de er jo ganske selvstendige - og finnes ikke koseligere enn en god og varm kosepus :)

Litt mindre digg når de tar med halvspiste mus inn for å skryte litt (eller legger dem i sengen din...) hehe

God morgen ja :) i går var tidenes julegaveinnkjøp.. Nesten ferdig med alle. Manglet mer enn jeg trodde. Pakket inn 4 stk i natt imens samboeren min forsøkte å roe babyen. Hun var HELT krakilsk. Jeg fikk ikke sove før 02. Men da sov hun bra hele natta.
Men vi har mus inne... Hørte den i natt... Må få satt opp musefelle idag. :(

åhh så godt å nesten være ferdig da.
mange dere kjøper til?
vet hva du skal handle til resten nå da?

høres slitsomt ut...hva sa legen+

ååhh så greit da . heldig!
abbonerer du=?
Jepp! :) gjør du? Skulle få en vognpose da jeg begynte abonnementet, men..ikke hørt noe.. Startet abonnementet i august. Jeg må nok bli mer sinna :p ikke hørt noe om bagen enda heller.

Nei de er jo ganske selvstendige - og finnes ikke koseligere enn en god og varm kosepus :)

Litt mindre digg når de tar med halvspiste mus inn for å skryte litt (eller legger dem i sengen din...) hehe
Æsj, hehe. Verste jeg opplevde var da katten hadde spist en rotte (!) og kastet den opp halvfordøyd på spisestueteppet da vi satt og spiste middag :dead: Herlig. Men sant, koselig med en malende pus på fanget:happy:

Jepp! :) gjør du? Skulle få en vognpose da jeg begynte abonnementet, men..ikke hørt noe.. Startet abonnementet i august. Jeg må nok bli mer sinna :p ikke hørt noe om bagen enda heller.
nei,men vurderer det. bra ?

ååhh hiss deg opp!!!:p

jeg og mannen ble litt usikre her...de 2 ukene ved fødsel for far...
Sølvi kom jo morgen 08.33 onsdag for 2uker siden.
Var de da ferdig i går eller ut dagen i dag?
Vår vel ferdig i går? Tror de teller med dagen du føder, men ikke 100% sikker

åhh så godt å nesten være ferdig da.
mange dere kjøper til?
vet hva du skal handle til resten nå da?

høres slitsomt ut...hva sa legen+
Ikke så veldig mange egentlig, gir til 21 stk omtrent :) halve familien har en avtale om å ikke gi gaver:bored:
Ja, har en oversikt over resterende gaver :D bortsett fra til én.. Må tenke litt på den.

Legen sa ikke så mye, han virket skeptisk. Og uforstående, men sendte dog en henvisning. Takk og lov :p

nei,men vurderer det. bra ?

ååhh hiss deg opp!!!:p
Det er helt ok! Lar toåringen bla i den etter meg :happy: Mange fine bilder. Men mange blader jeg liker bedre igrunn. Kjente jeg fikk lyst til å ringe Egmont ;) samboeren min startet et abonnement for 1,5 år siden, enda ikke fått velkomstgaven.. Har hørt om flere som har opplevd det, dårlige greier.

hmm ja vanskelig det der...pumpa på den andre da?
Pumpen var ikke sterilisert og jeg fant ikke ene delen.. Så ble til at jeg håndmelket i 5min bare så det ikke skulle stoppe opp :P

#denfølelsen når du står det, bøyd over kjøkkenbenken og melker i en flaske ><

Ikke så veldig mange egentlig, gir til 21 stk omtrent :) halve familien har en avtale om å ikke gi gaver:bored:
Ja, har en oversikt over resterende gaver :D bortsett fra til én.. Må tenke litt på den.

Legen sa ikke så mye, han virket skeptisk. Og uforstående, men sendte dog en henvisning. Takk og lov :p
Okei...den du må tenke på da...kanskje vi har noen tips;)

Godt det ble sendt henv.

Det er helt ok! Lar toåringen bla i den etter meg :happy: Mange fine bilder. Men mange blader jeg liker bedre igrunn. Kjente jeg fikk lyst til å ringe Egmont ;) samboeren min startet et abonnement for 1,5 år siden, enda ikke fått velkomstgaven.. Har hørt om flere som har opplevd det, dårlige greier.

Skjønner:)
Ka koster det da?

Det er veldig dårlig ja:/

Back
Topp