Skravletråd

nei, babytiden kan også være tøff. spesielt med en til i tett alder
Ja den er det. Likte det ikke spesielt godt med storebror heller. Enda begge har generelt sett vært mye rolige. Hun her er nok hakket mer urolig enn han var. Også merker jeg så godt nå hvor kjipt det er å være alene om mye av det.

Syns mini har vært litt urolig i dag, og sovet utrolig mye mindre enn hun pleier. Hadde for få armer på ettermiddagen i dag, det er slitsomt:( storebror skulle stelles og jeg fløy imellom hylende baby og han. Kjenner det er godt mannen kommer hjem for juleferie på torsdag og blir hjemme til over nyttår. Må ærlig innrømme at jeg ikke er så innmari glad i den babytiden som alle sier man må nyte.
Nei det er slitsomt.. Her er det sånn hver ettermiddag..
Så godt mannen din har juleferie snart da :)

Nei det er slitsomt.. Her er det sånn hver ettermiddag..
Så godt mannen din har juleferie snart da :)
Uff ja det er slitsomt. Og helt merkelig at hun aldri sovner når hun er sååå trøtt. Verken på meg eller for seg selv. Ja det blir veldig godt. Er nesten så jeg teller ned til at hun skal bli større:o når mannen skal på jobb igjen er hun to mnd:p

Og i tillegg så har jeg så smått begynt å blø litt igjen i dag. Så da er det vel den fantastiske mensen som er tilbake alt :o :( :p

Ja den er det. Likte det ikke spesielt godt med storebror heller. Enda begge har generelt sett vært mye rolige. Hun her er nok hakket mer urolig enn han var. Også merker jeg så godt nå hvor kjipt det er å være alene om mye av det.
Nei, jeg forstår. Det er en ærlig sak. :) nok å henge fingrene i...gjerne lite søvn etc
Ja, han jobber mye og er vekke lenge av gangen?

Nei, jeg forstår. Det er en ærlig sak. :) nok å henge fingrene i...gjerne lite søvn etc
Ja, han jobber mye og er vekke lenge av gangen?
Ja noen er veldig baby-personer, jeg er ikke:P
Han reiser i 5tiden mandag morgen og er hjemme på ettermiddag/kveld torsdag. Så har han liksom bare hjemme fredag-søndag. Når han er hjemme er det ferie i forhold liksom, for man har ett sett hender til hvert barn.

Har flydd inn på rommet å gitt sutt i halvannen time, når jeg til slutt la meg for å slippe å gå inn hele tiden så sovner hun:P merker hun det tro? Hun ligger jo i egen seng:P
Så da tar jeg natta og håper på noen timer sammenhengende:) god natt!

Ja noen er veldig baby-personer, jeg er ikke:p
Han reiser i 5tiden mandag morgen og er hjemme på ettermiddag/kveld torsdag. Så har han liksom bare hjemme fredag-søndag. Når han er hjemme er det ferie i forhold liksom, for man har ett sett hender til hvert barn.
Nei, jeg må innrømme jeg liker den tiden. Koser meg veldig hjemme, men det er ikke for alle. Noen liker tiden senere bedre og motsatt.

Da er han mye vekke ja. Skjønner det kan være tøft.
Glad min har en normal jobb sånnsett:)

Har flydd inn på rommet å gitt sutt i halvannen time, når jeg til slutt la meg for å slippe å gå inn hele tiden så sovner hun:p merker hun det tro? Hun ligger jo i egen seng:p
Så da tar jeg natta og håper på noen timer sammenhengende:) god natt!
Håper natten blir fin:) Natta:)

Gah. Det er så typisk.. får i ham en pupp, så sovnet han igjen - bør helst ta begge for å holde produksjonen oppe .. Føler at jeg plager ham når jeg prøver å legge til ><

God morgen ja :) i går var tidenes julegaveinnkjøp.. Nesten ferdig med alle. Manglet mer enn jeg trodde. Pakket inn 4 stk i natt imens samboeren min forsøkte å roe babyen. Hun var HELT krakilsk. Jeg fikk ikke sove før 02. Men da sov hun bra hele natta.
Men vi har mus inne... Hørte den i natt... Må få satt opp musefelle idag. :(

Back
Topp