ååhh ja her og..sluker det hihiVeldig poppis blant de små![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ååhh ja her og..sluker det hihiVeldig poppis blant de små![]()
Ja den er det. Likte det ikke spesielt godt med storebror heller. Enda begge har generelt sett vært mye rolige. Hun her er nok hakket mer urolig enn han var. Også merker jeg så godt nå hvor kjipt det er å være alene om mye av det.nei, babytiden kan også være tøff. spesielt med en til i tett alder
Nei det er slitsomt.. Her er det sånn hver ettermiddag..Syns mini har vært litt urolig i dag, og sovet utrolig mye mindre enn hun pleier. Hadde for få armer på ettermiddagen i dag, det er slitsomtstorebror skulle stelles og jeg fløy imellom hylende baby og han. Kjenner det er godt mannen kommer hjem for juleferie på torsdag og blir hjemme til over nyttår. Må ærlig innrømme at jeg ikke er så innmari glad i den babytiden som alle sier man må nyte.
Uff ja det er slitsomt. Og helt merkelig at hun aldri sovner når hun er sååå trøtt. Verken på meg eller for seg selv. Ja det blir veldig godt. Er nesten så jeg teller ned til at hun skal bli størreNei det er slitsomt.. Her er det sånn hver ettermiddag..
Så godt mannen din har juleferie snart da![]()
Nei, jeg forstår. Det er en ærlig sak.Ja den er det. Likte det ikke spesielt godt med storebror heller. Enda begge har generelt sett vært mye rolige. Hun her er nok hakket mer urolig enn han var. Også merker jeg så godt nå hvor kjipt det er å være alene om mye av det.
Ja noen er veldig baby-personer, jeg er ikkeNei, jeg forstår. Det er en ærlig sak.nok å henge fingrene i...gjerne lite søvn etc
Ja, han jobber mye og er vekke lenge av gangen?
Ja virkelighåpe han sover greot i natt da![]()
Nei, jeg må innrømme jeg liker den tiden. Koser meg veldig hjemme, men det er ikke for alle. Noen liker tiden senere bedre og motsatt.Ja noen er veldig baby-personer, jeg er ikke
Han reiser i 5tiden mandag morgen og er hjemme på ettermiddag/kveld torsdag. Så har han liksom bare hjemme fredag-søndag. Når han er hjemme er det ferie i forhold liksom, for man har ett sett hender til hvert barn.
Flott. Håpe håpeJa virkelighar ikke hostet på lenge nå så krysser alt jeg har av
Håper natten blir finHar flydd inn på rommet å gitt sutt i halvannen time, når jeg til slutt la meg for å slippe å gå inn hele tiden så sovner hunmerker hun det tro? Hun ligger jo i egen seng
Så da tar jeg natta og håper på noen timer sammenhengendegod natt!
hvorfor?![]()
oohh så nice...hvorfor?
Fordi jeg klippet ut en kupong fra foreldre&barnOh hvorfor?![]()
Hadde bare 38.1 i natt sa jeg vekket han for å sjekke. Å nå høres han mye bedre utFlott. Håpe håpe![]()
God morgenUtover det, god morgen og god onsdag![]()
Takk det sammeGod morgen![]()
Håper du får en fin dag