Skravletråd

hva står på menyen da?
Man: Tortillalefser med svinestrimler,grønnsaker og salsa.
Tirs: Fiskepudding i hvit saus med kokte poteter og raspa gulrot.
Ons: Spagetti Bolognese.
Tors: Hjemmelagde torskepanetter med potetgrateng og coleslaw.
Fre: Hjemmelagde baconburgere med ost.
Lør: Taco
Søn: Hjemmelaget fiskesuppe med hvitløksbrød

De vet det ikke enda nei :( men de var sjeldent hos henne :( hun var så sliten de siste årene å klarte ikke så mye lyd. Så var mest oss voksne. Men vi fikk heldigvis vert der sist uke med Torbjørn <3
Så godt å vite hun fikk møtt lille Tobben<3

Lille her våkner stort sett for mat hver 1 1/2 time til 2 1/2 time.. Håper han kan strekke seg til 3 timer snart! Hvordan går det med puppene?

De er rimelig slitne for å si det mildt.. Vi sitter nesten hver dag fra 17 tiden til vi legger oss og ammer konstant.. Eller prøver.. Hun blir jo både hinsides forbanna fordi det ikke kommer så mye, samt sykt overtrøtt..

Vet jo at de kan være mer urolige på kvelden, men det er grenser for hva meieriet tåler av belastning og :-p
Prøver å bysse, synge, bade, slå av lys og ha det helt stille for å enten trekke tiden litt eller å få henne til å sovne.. Men er ikke ofte det går..

I går kveld sovnet snuppa på meg rundt halv 8, la henne i bagen i stua ca 9 og hun våknet ikke, utrolig :p Kan telle på en hånd hvor mange ganger hun har ligget alene på kvelden så det var godt å bare ligge i fanget til mannen, se håndball og spise snop og popcorn :) La henne videre over i senga si da vi la oss og hun sov der til halv 3 og med meg resten av natten :) Veldig god natt :)

Har dere sovet godt?

ååhh...hadde jeg aldri trodd det var...var den veldig dyr? Bestiller inn dyre design møbler fra italia osv?

Ja, han er om ikke annet bedre i magen hans nå.
Målet var at han skulle få tannpasta avføring som legen sa...og det har han stortsett hatt...har fortsatt litt aua når han skal presse, men tror de er litt angst på en måte...for det var så vondt før...så han frykter mer aua...men vet ikke.

Ja, han har litt typisk astma hoste...
Den var ganske dyr ja.. Tror det er butikker som knytter seg til vakre hjem konseptet.. Den hos oss het Melhus fargehandel - vakre hjem. Aner ikke om de tar imot bestillinger. Jeg har kun brukt de for tips ift fargevalg osv :)

Stakkars liten :( fort gjort at de små får vondt pga erfaringer ja..

Hvordan sjekker de for astma hos småtasser?

De er rimelig slitne for å si det mildt.. Vi sitter nesten hver dag fra 17 tiden til vi legger oss og ammer konstant.. Eller prøver.. Hun blir jo både hinsides forbanna fordi det ikke kommer så mye, samt sykt overtrøtt..

Vet jo at de kan være mer urolige på kvelden, men det er grenser for hva meieriet tåler av belastning og :-p
Prøver å bysse, synge, bade, slå av lys og ha det helt stille for å enten trekke tiden litt eller å få henne til å sovne.. Men er ikke ofte det går..
Huff, så slitsomt når det er slik hver dag :( har ikke HS noen gode råd?

Skjønner deg så godt ift til puppene.. Mine er fremdeles ikke bra, og smører fremdeles med salve og purelan ;) får bare holde ut!

Har ingen gode råd ift til søvn. Min sovner på puppen og så sovner vi sammen. Er ikke helt komfortabel med det jeg (sover mer et øye åpent :P ). Redd for å skade han :/

En venninne måtte ut å kjøre med sin datter hver kveld.. En liten tur i bil, så sov hun tungt etterpå ;) vet ikke pm jeg anbefaler en sånn rutine da :P men det funka for dem :D

Back
Topp