Skravletråd

Han elsker vann, men konseptet om å ligge rolig er ikke helt det ennå :p tenkte jeg skulle hatt ham med i badekaret når jeg er ferdig med denne **** renselsen.
hehe er ikke så lett det vettu hihi.
vi har badekar i stellebordet....men i går tok jeg hun i dusjen hihi

hehe er ikke så lett det vettu hihi.
vi har badekar i stellebordet....men i går tok jeg hun i dusjen hihi
Så praktisk :) fikk det greit i dusjen? Min spreller sånn at jeg er redd for å glippe når han er våt :O

Vi har en "badebøtte" som vi har fått låne - han liker det, men blir fort mye vann utover ^-^

Så praktisk :) fikk det greit i dusjen? Min spreller sånn at jeg er redd for å glippe når han er våt :O

Vi har en "badebøtte" som vi har fått låne - han liker det, men blir fort mye vann utover ^-^

Det går veldig fint ja...men velger å sette meg ned...så ligger hun liksom på fanget mitt:) Går greit dusje stående og om man har et godt tak...det gikk helt fint med OJ og han var bananas allerede da:P

Hehe - ikke rart det da. Det er gjerne da jeg skulle likt å ha en stor hund og ikke til daffe katter :p
Ja hehe...har en dårlig erfaring fra da jeg var singel...som jeg meldte videre...ikke noe alvorlig grad altså...men vedkommende var veldig flørtende og uprofesjonell.

Ja. hund hadde vært noe:) Hva hund kunne du tenkt deg:)?

har de det hos dere og?
Trodde denne butikken var unik her? hmm..
sikkert samme navn bare da.

Neida frisk han sånnsett...
mer kontrolltime og oppfølging...
skal snakke omkring movicol hn har fått. evt. red. dose...opphold etc.
Så skal han ta full blodprøve sjekk.
og jeg vil ta opp astma
Vakre hjem er kjedebutikk ja :) hadde i min hjembygd før, men ble lagt ned for en stund siden :(
Håper alt er fint ift mage og medisin til OJ :) mistenker du astma?

Hun fikk ett kraftig hjerteinfarkt i natt :(
Hun ble 92 så har hatt ett langt å godt liv <3 men fy så vondt likevel :(
Takk <3
huff da:( men godt hun har hatt et godt og langt liv:)
Å miste noen nære er tøft uansett gammel eller ung...alle opplevelsene og minnene ...

Hvordan tar ungene det? De vet kanskje ikke enda:)?

Vakre hjem er kjedebutikk ja :) hadde i min hjembygd før, men ble lagt ned for en stund siden :(
Håper alt er fint ift mage og medisin til OJ :) mistenker du astma?
ååhh...hadde jeg aldri trodd det var...var den veldig dyr? Bestiller inn dyre design møbler fra italia osv?

Ja, han er om ikke annet bedre i magen hans nå.
Målet var at han skulle få tannpasta avføring som legen sa...og det har han stortsett hatt...har fortsatt litt aua når han skal presse, men tror de er litt angst på en måte...for det var så vondt før...så han frykter mer aua...men vet ikke.

Ja, han har litt typisk astma hoste...

Ja hehe...har en dårlig erfaring fra da jeg var singel...som jeg meldte videre...ikke noe alvorlig grad altså...men vedkommende var veldig flørtende og uprofesjonell.

Ja. hund hadde vært noe:) Hva hund kunne du tenkt deg:)?
Huff, bare det er nok... Husker en gang i Paris hvor jeg klarte å låse meg ute - han som kom var uhøflig, ekkel og borderline Creepy (type "nå har jeg kopi av nøkkel til leiligheten hvis jeg vil") ... Ringte det inn man se tok det ikke så seriøst -" han er bare sånn "...

Hadde mannen ikke vært så allergisk hadde vi nok hatt en malinois eller sjæfer - hadde gjerne hatt noe større, som en bull mastiff eller rottweiler men tror ikke mannen hadde overlevd alt siklet

Hjelpes meg :( ble ikke natt før kl 0315 her jammen :eek: å opp igjen 0645 :s trøtt.no håper han sover litt nå. Men høres ut som han holder på å våkne i senga :/ har levert barna på skolen så måtte flytte han fra bilstol til seng.. Bah
å hjelpes, håper dere får hvilt litt på dagen!

Huff, bare det er nok... Husker en gang i Paris hvor jeg klarte å låse meg ute - han som kom var uhøflig, ekkel og borderline Creepy (type "nå har jeg kopi av nøkkel til leiligheten hvis jeg vil") ... Ringte det inn man se tok det ikke så seriøst -" han er bare sånn "...

Hadde mannen ikke vært så allergisk hadde vi nok hatt en malinois eller sjæfer - hadde gjerne hatt noe større, som en bull mastiff eller rottweiler men tror ikke mannen hadde overlevd alt siklet

Huff, scary ja:( Her ble jeg tatt veldig seriøs og det skulle tas videre med vedkommende...men om det ble det og gangen videre i det aner jeg ikke.

Åhh rottweiler er så vakre! Det hadde mamma som ung:)
Ellers så har jeg fallt pladask for mops, ikke helt samme som rottweiler akkurat haha

God morgen :)

Håper dere har sovet godt!
Her har alle stått opp, plutt og jeg for mat, mannen for å vente på en elektriker. Sistnevnte sa han skulle komme fra kl 7.30 - men han kunne ha stoppet "fra" ; han var her presis kl 7.30 :eek:

God morgen! Jøsses, ikke ofte de kommer når de sier :P

huff da:( men godt hun har hatt et godt og langt liv:)
Å miste noen nære er tøft uansett gammel eller ung...alle opplevelsene og minnene ...

Hvordan tar ungene det? De vet kanskje ikke enda:)?
De vet det ikke enda nei :( men de var sjeldent hos henne :( hun var så sliten de siste årene å klarte ikke så mye lyd. Så var mest oss voksne. Men vi fikk heldigvis vert der sist uke med Torbjørn <3

Back
Topp