Skravletråd

God morgen :)

Håper dere har sovet godt!
Her har alle stått opp, plutt og jeg for mat, mannen for å vente på en elektriker. Sistnevnte sa han skulle komme fra kl 7.30 - men han kunne ha stoppet "fra" ; han var her presis kl 7.30 :o

God morgen! Ser vi har hatt nesten samme natten, bare at vi sov til 7.20. Da sto mannen opp for å vente på en elektriker som skulle komme fra 7.30. han var her presis halv :o

Håper dere får sovet litt ila dagen da :)

Her har alle stått opp, plutt og jeg for mat, mannen for å vente på en elektriker. Sistnevnte sa han skulle komme fra kl 7.30 - men han kunne ha stoppet "fra" ; han var her presis kl 7.30 :o
Jøss :o da var han hvertfall presis :/ kjedelig p vente på de, men er jo det man er vandt til. Så får jo nesten sjokk når de kommer når de skal

God morgen! Ser vi har hatt nesten samme natten, bare at vi sov til 7.20. Da sto mannen opp for å vente på en elektriker som skulle komme fra 7.30. han var her presis halv :o

Håper dere får sovet litt ila dagen da :)
Uff ja får håpe dere å får det. Ikke godt å ha sovet så lite :o
Men har ikke store planene i dag heldigvis. Bare handle så vi får nok sovet litt :)

Uff ja får håpe dere å får det. Ikke godt å ha sovet så lite :o
Men har ikke store planene i dag heldigvis. Bare handle så vi får nok sovet litt :)
Høres ikke dumt ut det. Skal se om ikke vi sover et par timer til når han har dratt ; men først må lillegutt spise seg ferdig :P

Hjelpes meg :( ble ikke natt før kl 0315 her jammen :o å opp igjen 0645 :s trøtt.no håper han sover litt nå. Men høres ut som han holder på å våkne i senga :/ har levert barna på skolen så måtte flytte han fra bilstol til seng.. Bah

Oisann da, noen som ikke var trøtt eller var det magevondt?

Han hang i puppen :/ så var Kansje øketid? Han var kjempe trøtt men ville ikke slippe puppen

Ja, kanskje det? Får håpe dere får sovet og hvilt litt på dagen da? Litt i minste laget for dere begge!

Gav litt NAN i går kveld jeg, for å få en natt med litt mer enn 2-2,5 time søvn sammenhengende.. Pluss for å avlaste puppene litt.

Ja, kanskje det? Får håpe dere får sovet og hvilt litt på dagen da? Litt i minste laget for dere begge!

Gav litt NAN i går kveld jeg, for å få en natt med litt mer enn 2-2,5 time søvn sammenhengende.. Pluss for å avlaste puppene litt.
Virket det? Fikk du sovet litt?

Mini får nok sove men tror neppe jeg klarer det :( fått en tung beskjed i dag :(

Virket det? Fikk du sovet litt?

Mini får nok sove men tror neppe jeg klarer det :( fått en tung beskjed i dag :(

Fikk sovet ja! hun sov 4 timer, spiste sovna med en gang, 3 timer, mat og sovna.. Tok frokosten på senga, lå koste en stund før vi sto opp! Så i dag har jeg ingenting å klage på føler jeg :-)

Huff , bestemoren din? :-(

Baaaah. Kvelden brukes til å lete etter mannens bilnøkler. Vi har seriøst leita på ALLE mulige plasser tror jeg. Vet at guttungen tok de fra lomma hans i går ettermiddag og lekte litt med de på fanget, og at nøklene ikke har vært i bruk etter det. Han skal liksom helst på jobb i morgen da:p
oi da...kjipt...dukket de opp?

middag i dag? her er ukes menyen klar...men kan jo bli endret...mye som skjer

Hjelpes meg :( ble ikke natt før kl 0315 her jammen :o å opp igjen 0645 :s trøtt.no håper han sover litt nå. Men høres ut som han holder på å våkne i senga :/ har levert barna på skolen så måtte flytte han fra bilstol til seng.. Bah
Oi, det er for lite søvn ja :O

Hjelpes meg :( ble ikke natt før kl 0315 her jammen :eek: å opp igjen 0645 :s trøtt.no håper han sover litt nå. Men høres ut som han holder på å våkne i senga :/ har levert barna på skolen så måtte flytte han fra bilstol til seng.. Bah
huff da...så slitsomt....
håpe du får noe hvile

Her har alle stått opp, plutt og jeg for mat, mannen for å vente på en elektriker. Sistnevnte sa han skulle komme fra kl 7.30 - men han kunne ha stoppet "fra" ; han var her presis kl 7.30 :eek:
sovet godt her...er så godt hun sover så bra om nettene.

oi skal si...det er sjelden de er så presis

Back
Topp