Da har vi endelig fått opp julelysene ute
tok sin tid
har dere utelys nå i julen? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe ja...men off...jaa...ble hun skuffet?Hehe jamen sikkert dyrere enn å bare ta på en kjole å parykk
![]()
Ser denLitt skuffet![]()
koselig ja...men dauslitenPuhh høres koselig ut da![]()
Hun viste ikke at de skulle komme en ganghehe ja...men off...jaa...ble hun skuffet?
Da har vi endelig fått opp julelysene utetok sin tid
![]()
seer her jaSkal dere se på kamp?!
samme herInntatt sofakroken, sovende baby på puppen.. Klar for kamp!! Heia Norge!
neeeida...stå utenfor når de åpner hahaJa men plutselig ble det så lenge til![]()
ja såå fin og søtDen er også god ja![]()
har på et tre jaDa har vi endelig fått opp julelysene utetok sin tid
![]()
Kjøpte til vanlig pris her om dagen- helt klartRisgrøtpå rema her hadde de fått inn igjen! Kosta bare 2kr for en pakke men var maks to per pers
![]()
hihi godt hun likte detHun viste ikke at de skulle komme en gangjeg ville overraske henne , så var vell heller meg som ble skuffet :/ men hun fikk sjokolade å var veldig fornøyd med det heldigvis
![]()
Her er det istapper nåHar og endelig fått de opp! Har ikke så mye da men.. Ett lite tre og en hjertekrans med lys.. Skulle hatt oppe på terassen og, men kommer aldri så langt..
Hehe jeg vurderer detneeeida...stå utenfor når de åpner haha
ha puppen hengende ute mens du venterHehe jeg vurderer detmen får se om jeg får i mini mat før det
![]()
Haha jaha puppen hengende ute mens du venter![]()
Greit med vinter og jakke da jaHaha jaklarte p glemme å putte den i byen når vi var ute i dag da
haha hadde heldigvis genser over å jakke så ingen som merka det
![]()
haha fort gjortHaha jaklarte p glemme å putte den i byen når vi var ute i dag da
haha hadde heldigvis genser over å jakke så ingen som merka det
![]()