Ja kjøpte du?Skal si i fra om jeg liker detikke fått prøvd enda
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kjøpte du?Skal si i fra om jeg liker detikke fått prøvd enda
![]()
Ja så bildet, så rimelig spesiell utHvert ute å handlet litt. Sett tidenes styggeste Elsalegger volde i bilde tråden.
Å hatt besøk, å desverre fått telefon om at min mormor er kjørt til sykehus med hjerteproblemerjeg vet enda ikke mere
Hva har dere gjort?for en dag, puuuh!!!
haha oooopsMannen hadde kjøpt tomte julebrygg humleekstrakt i stedet for gløgg, det er ikke helt det sammekan lage juleøl da haha
![]()
vært i middagsbesøk...hva ble det?Vært så fokusert på besøket så har glemt å tenke på middag! Hva skal dere ha?
spøkelse wæææwæææSå utrolig mange lyspærer som skulle gå samtidig dapå lillegutt sitt rom, i gangen og stålampa i stua!
Ble burger på ham og risgrøt på megOi begge deler er jo veldig godtveldig lenge siden jeg har spist hamburger da så hadde nok stemt på det
![]()
ååhh ja det er alltid så digg å legge seg daMannen har bytta sengetøy <3 gleder meg allerede til å legge meg![]()
oohh nice...Fikk så nydelige roser av besøket i dagog kjeks og sjokolade
Lego til storebror, bil til lillegutt og kjole til snuppa
Så snilt
![]()
Nja. Det var ganske tydelig at det ikke var Elsa for å sundet slik så det var ikke så veldig stasoi så gøy. hva syns hun?
JaJa kjøpte du?
Hun er heldigvis på bedringens vei ser det ut tilJa så bildet, så rimelig spesiell ut
Å nei så leit med mormorhåper hun blir fort bra!
startet med tur ut...skulle på skogstur...visste seg og være åpen gård også...så da ble det begge deler...hjem...OJ. hvile...jeg og snuppa på kjøpesenter for å bytte noen gaver....så hjem...pynte seg...besøk..så innom kjøpesenter igjen etterpå...så hjem...kvelds på oj så sengaHva har dere gjort?
Da er det nok godt med kveldstartet med tur ut...skulle på skogstur...visste seg og være åpen gård også...så da ble det begge deler...hjem...OJ. hvile...jeg og snuppa på kjøpesenter for å bytte noen gaver....så hjem...pynte seg...besøk..så innom kjøpesenter igjen etterpå...så hjem...kvelds på oj så senga
Det er så mangeveldig hihi. hva er din favorott
Veldig koselig jakjekt med besøk?
Medisterkakervært i middagsbesøk...hva ble det?
RisgrøtBle burger på ham og risgrøt på megeller blir, ikke kommet så langt ennå
![]()
Ja, kjempekosåh så kos. var det kjekt?