Oh spennende![]()
Ja det var frost fleece-dressen til lillegutt og rosa muffins stativ til dåpen
Og latex roser!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh spennende![]()
Håper detoohh den er seig...
Håpe det snur igjen.
Her gikk vi opp 23.00 tiden i går. Hun hadde sovet i vuggen frem til det i stua. Så sov hun helt til 4 før pupp....![]()
Ganske Texas på posten på denne tiden av årethehe huff...tviler ikke
Så flink du har værtRyddet o skapet til mellomste nå.. Hjelpes meg3 fulle bæreposer ned klær
![]()
Men nå er alle skap ryddet i![]()
Åååh så gøyJa det var frost fleece-dressen til lillegutt og rosa muffins stativ til dåpen
Og latex roser!
De havnet hos Fretex denne gangenSå flink du har værthva gjør du med klærne?
FlinkaFått pakket inn enda flere julegaver![]()
Hs har sikkert noen gode rådHar 6 ukers kontroll i januar, så kanskje litt lenge til.. Men skal innom hs neste fredag, tenkte å høre med dem - forhåpentligvis blir han bedre før det!
Du får si om fysio eller ostéopat hjelper da![]()
Ikke prøvd minifom., men ble heller anbefalt semperdråper
Å så bra det funker! Godt for både mamma og lille det <3Vi har og brukt sukkervann. Gir egentlig beng i hva andre sier om det, så lenge det hjelper lillemor.
Vi har hatt 2 behandlinger hos fysio nå, merker definitivt forskjell! Hun er våken og kan faktisk ligge å se seg rundt og på mamman sin.. Ikke vræling med en gang hun slår opp øynene.. Veldig godt!
Åååh så gøyvar dressen fin?
![]()
Veldig greit det daDe havnet hos Fretex denne gangen![]()
Hehe jeg begynte i gårFlinkaenda ikke pakket inn noen jeg
![]()
Hm snodigHva er greia?formen Fin hele dagen men nå når det er kveld så stiger feberen?
Håper detJa kjempefin, litt mindre enn jeg trodde da, men tror det skal gå![]()
Jeg har bare tenk tanken. Men det lønner seg ikke for da begynner mini å gråteHehe jeg begynte i går![]()