Skravletråd

Snuppa sover, godgutten min koser seg med besteforeldrene, jeg nyter freden og roen litt med en kald julebrus...bonus og mannen holder på å montere en skrivepult:p
Var på Cubus i dag :) den grå dressen med snurre sprett var opp til 86 der hvertfall :) å så hadde de en rosa med hun jentekaninen :D

Fikk igjen på natta hehe uff ville ikke legge seg før halv 2..
oohh den er seig...
Håpe det snur igjen.
Her gikk vi opp 23.00 tiden i går. Hun hadde sovet i vuggen frem til det i stua. Så sov hun helt til 4 før pupp....:D

Fullammer :)

Var på apoteket og fikk i miniform i går, så håper det hjelper.
6 ukerskontroll til lege på mandag og skal få han til å sjekke litt. Syns lille ofte legger seg i "bananform", så vi burde sikkert vært til fysio eller noe. Kan være noe i nakke/rygg som plager han :/
Det kan jo være ja...har desverre ingen erfaring med dette..så ingen gode råd eller tips herfra. Han kan ikke reagere på noe du spiser?

Høres koselig ut! Gøy med badeland for gutten da :)

Her har vi hatt besøk av pappa, nå er mannen ute en tur på noen ærender og vi slapper av litt mens lillegutt sover :) så lunsj, handle mat, taco og kooooos :D
I morgen får vi besøk av familie :) må rydde og vaske da, rakk ikke i dag før pappa kom, men er ikke så farlig, han bryr seg ikke :p
Ja det var veldig gøy:D Hoppa fra stupebrettet:Dog kjørte sklie med pappan:D
Høres koselig ut:)

Å nei håper ikke det :( Gråter han veldig mye?
Min gråter ikke tre timer i strekk han heldigvis :) men de verste kveldene har vi gitt sukkervann som smertelindring og da sovner han etterhvert. Vet det er forskjellige meninger om sukkervann, men de på nyfødtintensiven sa det var greit å bruke.
Det er det som gjør meg usikker - det er ikke 3 timer i strekk, men kan utgjøre det samlet.

Av og til roer han seg ved puppen og kan sovne der, andre ganger vrir og vrenger ham seg da. Jeg tenker mage da han at ut til å presse mye og er ofte da han gråter mest

MEN han sover stort sett godt om natten - er jeg som må vekke ham for mat egentlig

Det er det som gjør meg usikker - det er ikke 3 timer i strekk, men kan utgjøre det samlet.

Av og til roer han seg ved puppen og kan sovne der, andre ganger vrir og vrenger ham seg da. Jeg tenker mage da han at ut til å presse mye og er ofte da han gråter mest

MEN han sover stort sett godt om natten - er jeg som må vekke ham for mat egentlig
Er urolig ved puppen her også. Krøker seg sammen :/ skal høre med legen på helsestasjonen på mandag om han har noen tips. Men skal uansett bestille time til fysio eller osteopat.

Har du prøvd miniform? På apoteket sa de det var helt trygt å bruke, ingen kjente bivirkninger :D

Når skal dere ha legesjekk?

Det kan jo være ja...har desverre ingen erfaring med dette..så ingen gode råd eller tips herfra. Han kan ikke reagere på noe du spiser?
Lurte på om det var noe jeg spiser, men klarer ikke finne ut hva :/ kutta ut sitrusfrukt, men ble ikke noe bedre.
Ikke drukket så mye brus/farris heller, men ser ingen endring..

Skal høre med lege på mandag :)

Er urolig ved puppen her også. Krøker seg sammen :/ skal høre med legen på helsestasjonen på mandag om han har noen tips. Men skal uansett bestille time til fysio eller osteopat.

Har du prøvd miniform? På apoteket sa de det var helt trygt å bruke, ingen kjente bivirkninger :D

Når skal dere ha legesjekk?
Har 6 ukers kontroll i januar, så kanskje litt lenge til.. Men skal innom hs neste fredag, tenkte å høre med dem - forhåpentligvis blir han bedre før det!

Du får si om fysio eller ostéopat hjelper da :)

Ikke prøvd minifom., men ble heller anbefalt semperdråper

Last edited:
Endelig funnet ut av middagene :)

Det blir taco pizza snurrer siden vi hadde så mye kjøttdeig igjen fra i går :)
Å så skal vi indiske wraps ikveld :)

I morgen blir det svineknoke :)

Min gråter ikke tre timer i strekk han heldigvis :) men de verste kveldene har vi gitt sukkervann som smertelindring og da sovner han etterhvert. Vet det er forskjellige meninger om sukkervann, men de på nyfødtintensiven sa det var greit å bruke.

Vi har og brukt sukkervann. Gir egentlig beng i hva andre sier om det, så lenge det hjelper lillemor.

Vi har hatt 2 behandlinger hos fysio nå, merker definitivt forskjell! Hun er våken og kan faktisk ligge å se seg rundt og på mamman sin.. Ikke vræling med en gang hun slår opp øynene.. Veldig godt!

Vi har og brukt sukkervann. Gir egentlig beng i hva andre sier om det, så lenge det hjelper lillemor.

Vi har hatt 2 behandlinger hos fysio nå, merker definitivt forskjell! Hun er våken og kan faktisk ligge å se seg rundt og på mamman sin.. Ikke vræling med en gang hun slår opp øynene.. Veldig godt!

Merker bedre effekt av semper dråper enn av minifom.. Men absolutt verdt forsøket!

Back
Topp