Fikk igjen på natta hehe uff ville ikke legge seg før halv 2..Ok. skjønner. her er det mye hver dag...men nå er hun bare 9 dager også da...kan jo endre segsover nå i vugga si
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk igjen på natta hehe uff ville ikke legge seg før halv 2..Ok. skjønner. her er det mye hver dag...men nå er hun bare 9 dager også da...kan jo endre segsover nå i vugga si
![]()
Fullammerhuff dakar. Får han noe for det?
Får han kun mm? eller var det mme...kanskje en blanding?
Sorry, husker ikkeNoen fullammer, noen delammer og noen kun mme...så husker ikke alt
Jaaaaa, tøflene<3
Ikke ennå, skal lagelagde du?![]()
HerligSnuppa sover, godgutten min koser seg med besteforeldrene, jeg nyter freden og roen litt med en kald julebrus...bonus og mannen holder på å montere en skrivepult![]()
Hehe, din tur denne gangenVenter på at mini skal sovne ordentlig så jeg kan ta meg en dusj. Det trengs virkelig!![]()
Ja det var liksom ikke måte på fin og dyr gave! Er ikke vant til slikt jeg som jobber i fylkeskommunenÅ så herlig, heldige dere er![]()
Høres koselig ut! Gøy med badeland for gutten dafamilie ? venner?
I morgen skal vi på badeland på morgenkvisten/formiddag.
dvs. jeg og sølvi ser på
Oliver J. skal klippe seg.
Så kommer en kompis av mannen innom.
Ellers julefilm, taco og snop![]()
Søndag fam.besøk.
Hehe jaHehe, din tur denne gangen![]()
Leste at det er typisk vondt-i-magen - bæsj. Kan det stemme?
Hehe, ikke noe annet å gjøreHehe jahun sover enda ikke så er visst bare å vente
![]()
Veldig koselig daJa det var liksom ikke måte på fin og dyr gave! Er ikke vant til slikt jeg som jobber i fylkeskommunen![]()
Har en Avent (elektrisk) - veldig fornøyd med denIkke så værst det da![]()
Ka pumpe har du?![]()
Satte på Home and away jegHehe, ikke noe annet å gjøre![]()
Sovet ganske bra, men han plages med magen.
Å nei håper ikke detTror det er det er magen her og. Mannen mistenker kolikk :/
Hehe, håper du ikke har det traveltSatte på Home and away jegnå sover hun men jeg får være sikker på at hun sover tungt
![]()
Min gråter ikke tre timer i strekk han heldigvisTror det er det er magen her og. Mannen mistenker kolikk :/