Skravletråd

huff dakar. Får han noe for det?
Får han kun mm? eller var det mme...kanskje en blanding?
Sorry, husker ikke;) Noen fullammer, noen delammer og noen kun mme...så husker ikke alt:P

Jaaaaa, tøflene:D<3
Fullammer :)

Var på apoteket og fikk i miniform i går, så håper det hjelper.
6 ukerskontroll til lege på mandag og skal få han til å sjekke litt. Syns lille ofte legger seg i "bananform", så vi burde sikkert vært til fysio eller noe. Kan være noe i nakke/rygg som plager han :/

familie ? venner:)?
I morgen skal vi på badeland på morgenkvisten/formiddag.
dvs. jeg og sølvi ser på:P
Oliver J. skal klippe seg.
Så kommer en kompis av mannen innom.
Ellers julefilm, taco og snop;)

Søndag fam.besøk.
Høres koselig ut! Gøy med badeland for gutten da :)

Her har vi hatt besøk av pappa, nå er mannen ute en tur på noen ærender og vi slapper av litt mens lillegutt sover :) så lunsj, handle mat, taco og kooooos :D
I morgen får vi besøk av familie :) må rydde og vaske da, rakk ikke i dag før pappa kom, men er ikke så farlig, han bryr seg ikke :P

Leste at det er typisk vondt-i-magen - bæsj. Kan det stemme?

Usikker! Hun er fornøyd så lenge hun er hos meg, da gråter hun ikke. Legger jeg henne ned gråter hun.. Virker mest som hun bare vil kose, ikke har vondt?

Mannen er å henter to pakker, lurer på hva det er :D på posten, sto ikke hva det var..

Tror det er det er magen her og. Mannen mistenker kolikk :/
Min gråter ikke tre timer i strekk han heldigvis :) men de verste kveldene har vi gitt sukkervann som smertelindring og da sovner han etterhvert. Vet det er forskjellige meninger om sukkervann, men de på nyfødtintensiven sa det var greit å bruke.

Back
Topp