Skravletråd

Ja hadde planlagt det i dag om ungene hadde en god natt og var våkne...det hadde de så da var det bare å pakke badebagen:D
Oliver J elsker jo å bade:)
Skal begynne på babysvømming med Sølvi på nyåret:D
Jada, det er veldig koselig. smører vi med oss matpakker og har kakao:)

Nei, det har jeg ikke slitt med dette svangerskapet. Trodde lenge jeg hadde det...var den beskjeden jeg fikk etter fødsel med Oliver J. men visste seg å være skjevhet i ryggen og veldig stivhet i kroppen. Belastet kroppen feil, overtrening etc.
Så formen min nå er i grunn grei:)

Ellers må det pakkes inn julegaver!!

Der da:)? Hva bringer helgen:)?
Så godt at formen er fin :) måtte du behandle ryggen?

Her er det sambo som pakker julegaver. Han syns det er så koselig ☺️
Vi skal en tur til mine foreldre i dag. Kommer visst flere innom der som vil se lillegutt :)
I morgen er det julelunsj på et hotell med familien på begge sider :)

Så godt at formen er fin :) måtte du behandle ryggen?

Her er det sambo som pakker julegaver. Han syns det er så koselig ☺️
Vi skal en tur til mine foreldre i dag. Kommer visst flere innom der som vil se lillegutt :)
I morgen er det julelunsj på et hotell med familien på begge sider :)

Ja, veldig deilig. Og nesten nødvendig med 2 små + 3 her innimellom...men nå er jo bonus så stor da:)

I forhold til det med skjevet i ryggen var visst ikke det uvanlig...det var visst også medfødt...så lite å gjøre med...det jeg i hovedsak måtte jobbe med var å trene riktig og ikke for mye...
Slyngetrening hjalp meg veldig mye...og tøye ut var et must!
Ellers har jeg blitt anbefalt yoga så det skal jeg starte opp med nå etter 6 uker i tillegg til annen trening:)
Fikk også behandling både hos fysioterapeut og kiropraktor en stund ja.

Høres ut som en veldig koselig helg da:)
Så gøy at din kjære pakker inn gaver...det kan jeg drømme om her:P
Men i grunn like greit for resultatet hadde blitt deretter;)

Sovet ganske bra, men han plages med magen.. Grynter og stønner og krøker seg sammen :/

Ntåå, er det tøflene?
huff dakar. Får han noe for det?
Får han kun mm? eller var det mme...kanskje en blanding?
Sorry, husker ikke;) Noen fullammer, noen delammer og noen kun mme...så husker ikke alt:P

Jaaaaa, tøflene:D<3

Snuppa sover, godgutten min koser seg med besteforeldrene, jeg nyter freden og roen litt med en kald julebrus...bonus og mannen holder på å montere en skrivepult:p

Back
Topp