hihi, okeiOg der sto gutta opp![]()
Hvordan har han sovet i natt
Gjett hva snuppa har på føttene sine i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hihi, okeiOg der sto gutta opp![]()
God morgenGod morgenplaner for dagen og helga?
Kommer litt ann på, men får til mellom 30og40ml. Så tar litt tid å få jobbet seg opp til et måltid, men greit å hahvor mye kommer når du pumper?
Så godt at formen er finJa hadde planlagt det i dag om ungene hadde en god natt og var våkne...det hadde de så da var det bare å pakke badebagen
Oliver J elsker jo å bade![]()
Skal begynne på babysvømming med Sølvi på nyåret![]()
Jada, det er veldig koselig. smører vi med oss matpakker og har kakao
Nei, det har jeg ikke slitt med dette svangerskapet. Trodde lenge jeg hadde det...var den beskjeden jeg fikk etter fødsel med Oliver J. men visste seg å være skjevhet i ryggen og veldig stivhet i kroppen. Belastet kroppen feil, overtrening etc.
Så formen min nå er i grunn grei
Ellers må det pakkes inn julegaver!!
Der da? Hva bringer helgen
?
Sovet ganske bra, men han plages med magen.. Grynter og stønner og krøker seg sammen :/hihi, okei![]()
Hvordan har han sovet i natt?
Gjett hva snuppa har på føttene sine i dag??
![]()
Uffda, er det noe spesielt som plager han?God morgen![]()
I dag får vi besøk. Kan vi interessant med grinete liten gutt :/
Ikke så værst det daKommer litt ann på, men får til mellom 30og40ml. Så tar litt tid å få jobbet seg opp til et måltid, men greit å ha![]()
Så godt at formen er finmåtte du behandle ryggen?
Her er det sambo som pakker julegaver. Han syns det er så koselig
Vi skal en tur til mine foreldre i dag. Kommer visst flere innom der som vil se lillegutt
I morgen er det julelunsj på et hotell med familien på begge sider![]()
Ja må passe på, toåringen er ikke særlig kosete såDet er utrolig kjedelig :/ kos må en hababynestet sover hun I hele tiden her også..
huff dakar. Får han noe for det?Sovet ganske bra, men han plages med magen.. Grynter og stønner og krøker seg sammen :/
Ntåå, er det tøflene?
Ja jeg er nok en sånn skippertaks personSå flink du var![]()
Kjenner meg i grunn igjen derJa jeg er nok en sånn skippertaks person![]()
Hehe. Kjekt når man ikke har noe valg egentlig, da må man bare. Og greit når mannen var der også så bare heiv jeg sokkene og boxerene hans til han så han fikk bidraKjenner meg i grunn igjen der![]()
Det er lurtHehe. Kjekt når man ikke har noe valg egentlig, da må man bare. Og greit når mannen var der også så bare heiv jeg sokkene og boxerene hans til han så han fikk bidra![]()
Hehe jaDet er lurt![]()
Værste er jo sokker![]()
Å så herlig, heldige dere erHerlighet for en barselsgave vi fikk fra sambos jobb!! Fjellreven barnesekk, lillelam heldress i ull, lillelam ull-lue, badehånkle og kosebamse![]()
Ikke?? Sikkert som barn daHehe lov å håpemen tror dessverre bare vi får regne med at det kommer
tror aldri mannen har hatt det
![]()
Jeg vet faktisk ikke, mulig han har hatt det før vi ble sammen (som er 10 år sidenIkke?? Sikkert som barn da![]()