Skravletråd

God fredag :) har ikke følelsen av at det er helg. Har vært å handlet julagaver idag. Kom hjem å manglet flere poser :O heldigvis reiste han tilbake å fant de på gulvet I lekebutikkeen. :○ flaks :) hvordan er kvelden deres?
Bra dere fant de:) jeg har gått fra poser på kafé og sånt, og kommet på det en stund etterpå:P distré much?:P
Kvelden er fin, roen har senket seg i huset og begge barna sover:) ene på meg:P din da?

Bra dere fant de:) jeg har gått fra poser på kafé og sånt, og kommet på det en stund etterpå:P distré much?:P
Kvelden er fin, roen har senket seg i huset og begge barna sover:) ene på meg:P din da?
Ja så glad for det :) litt usikker på om det var meg eller mannen. Tror det var han. Men d kunne like godt vært meg ;) samme her.. jenta vil bare være hos mamma. Så ligger å sover på meg.

Åh godt de dukket opp:)Nærmer deg ferdig med gaver nå:)?
Håndball og snop. Julefilm etterpå;)
Ellers har vi hatt besøk i dag og i barnehagen på luciafeiring:)
Ja veldig! Ja har ikke mye igjen. Har redusert på flere. Så har ikke så mange I år.. så kos da :) fikk mannen til å kjøpe med gods og potetgull :)

Ja så glad for det :) litt usikker på om det var meg eller mannen. Tror det var han. Men d kunne like godt vært meg ;) samme her.. jenta vil bare være hos mamma. Så ligger å sover på meg.
Mista noen poser også, ut fra vogna. Merka ikke før jeg kom hjem, halvannen time unna:(
Hun sovna under flaske og rap så jeg lot henne ligge for å få litt kos:P hun sover mye i babynestet sitt egentlig.

Blir mye å vaske da :(

Gruer meg til lille her får det :/
Ja veldig. Men han er snart 2,5 år og har nå hatt det for første gang. Gikk overraskende greit, klaget bare på magen et par timer før første oppkast. Spydde bare 3-4 ganger og virket i god form fort etterpå. Spiste bra etter siste oppkast og:)

God fredag :) har ikke følelsen av at det er helg. Har vært å handlet julagaver idag. Kom hjem å manglet flere poser :O heldigvis reiste han tilbake å fant de på gulvet I lekebutikkeen. :○ flaks :) hvordan er kvelden deres?
Håndballkamp og babykos :) mye ludtsmerter på kveldene, så jeg er madrass for tiden :)

Hva fikk dere?

Han jobber i strømselskap :)

Jeg har fått blomster fra skolen jeg jobber på :) og det ligger visst en pakke og venter fra min avdeling ;)
Gavekort på barnas hus på 500kr,2 ullbodyer og et par ullsokker.
og bukett

jeg fikk til Oliver J. så regner med det kommer noe til snuppa og..hihi

Back
Topp